hellas online: Αύξησε πελατειακή βάση και κέρδη στο εξάμηνο

  hellas online: Αύξησε πελατειακή βάση και κέρδη στο εξάμηνο

Βελτιωμένα κέρδη παρουσίασε στο εξάμηνο η  hellas online  παρά τη μείωση κατά 8,1% στα συνολικά της έσοδα, ενώ αύξησε και την πελατειακή  της βάσης κατά 4,5%   στο εξάμηνο του 2013 σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.

Ειδικότερα, τα συνολικά έσοδα διαμορφώθηκαν στα 112,9 εκατ. ευρώ από  122,7 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2012, μειωμένα κατά   9,9 εκατ. ευρώ (-8,1%). Η μείωση στα έσοδα αποδίδεται κατά 75% στη μείωση των τελών τερματισμού προς κινητά αλλά και σταθερά δίκτυα, η οποία έχει επηρεάσει αρνητικά τα έσοδα από υπηρεσίες χονδρικής καθώς και από τερματισμό κλήσεων στο δίκτυο της εταιρίας.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σημείωσαν αύξηση 3,4% και διαμορφώθηκαν σε  34,7 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με  33,6 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2012. Η αύξηση αυτή είναι επακόλουθο της αποτελεσματικής διαχείρισης των λειτουργικών εξόδων, μέσω της οποίας αντισταθμίστηκε η απώλεια εσόδων από λειτουργικές δραστηριότητες.

Παράλληλα, η σημαντική μείωση του κόστους αποσβέσεων κατά   4,8 εκατ.  ευρώ και του χρηματοοικονομικού κόστους κατά  2,6 εκατ. ευρώ  συνέβαλλαν στην ενίσχυση της κερδοφορίας προ φόρων (ΕΒΤ) στα  0,6 εκατ. ευρώ για το α΄ εξάμηνο του 2013.

Η συνολική LLU πελατειακή βάση της εταιρίας στο τέλος του α΄ εξαμήνου του 2013 ανήλθε σε 509.287 πελάτες, αύξηση 4,5% σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2012, και εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς 27,5%. Στο δεύτερο τρίμηνο του 2013 το μερίδιο σε νέες συνδέσεις LLU ανήλθε σε 63%, ενώ συνολικά για το α΄ εξάμηνο διαμορφώθηκε στο 30%.

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου 2013 και τις πρόσφατες εξελίξεις, ο διευθύνων σύμβουλος της hellas online κ. Αντώνης Κεραστάρης ανέφερε: «Στο β΄ τρίμηνο του 2013 η hellas online συνέχισε να αναπτύσσεται και να επενδύει σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες, σε πείσμα των καιρών. Ενισχύσαμε, περαιτέρω, την κερδοφορία της εταιρίας μας σε επίπεδο προ φόρων, ενώ καταλάβαμε και την πρώτη θέση σε καθαρές νέες συνδέσεις στην αγορά. Καταφέραμε να απορροφήσουμε την μείωση των εσόδων από τα χαμηλότερα τέλη τερματισμού, ενισχύοντας την λειτουργική μας κερδοφορία και να επιστρέψουμε καθαρή και διαχρονική αξία στους πελάτες μας μέσα από τις αυξημένες επενδύσεις, αντί για ευκαιριακές προσφορές. Παράλληλα συνεχίσαμε να βελτιώνουμε την χρηματοοικονομική μας θέση, μειώνοντας τον συνολικό μας δανεισμό και τις υποχρεώσεις προς τρίτους».

Επενδύσεις

Οι επενδύσεις της εταιρίας το α΄ εξάμηνο του 2013 ανήλθαν στα  16,2 εκατ. ευρώ, ενώ έφτασαν συνολικά τα   420,5 εκατ. ευρώ από τις αρχές του 2006, υποστηρίζοντας την ανάπτυξη του ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών, τη βελτιστοποίηση των τεχνολογικών συστημάτων εξυπηρέτησης πελατών, τη συνεχιζόμενη αναβάθμιση της διασύνδεσης με το εξωτερικό και της συνολικής χωρητικότητας, καθώς και των υπηρεσιών hol cloud.

Σήμερα, το ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών της hellas online εκτείνεται σε πάνω από 5.000 χιλιόμετρα πανελλαδικά, παρέχοντας πρόσβαση σε 72% των γραμμών του ΟΤΕ με 327 συνεγκαταστάσεις σε κόμβους του ΟΤΕ, φτάνοντας σε 50 νομούς και 141 πόλεις.

Πρόσφατες Εξελίξεις

Η hellas online στη νέα εποχή προσέγγισης των αναγκών του πελάτη που ζητά ευελιξία στις υπηρεσίες, και με τη συνδρομή των καινοτόμων τεχνολογικών της συστημάτων, εμπλούτισε τις υπηρεσίες λιανικής με νέα, πρωτοποριακά προγράμματα τηλεφωνίας και internet που προσφέρουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα απόλυτη ευελιξία κι ελευθερία στην καθημερινή επικοινωνία, αφού επιτρέπουν στον καταναλωτή να χρησιμοποιεί το χρόνο ομιλίας του, προς αστικά, υπεραστικά αλλά και προς όλα τα κινητά, όπως αυτός θέλει.

Η νέα σειρά ευέλικτων προγραμμάτων της hellas online αποτελείται από 3 προγράμματα double-play με απεριόριστο ADSL internet έως 24 ή VDSL internet έως 50 Mbps και 2 προγράμματα τηλεφωνίας που καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών και προσφέρουν αντίστοιχα 300', 700' ή 1.000' χρόνο ομιλίας προς αστικά, υπεραστικά αλλά και προς όλα τα κινητά, σε οικονομικές τιμές που ξεκινούν από €23 το μήνα για νέους και υφιστάμενους συνδρομητές.

Αντίστοιχα, στο πλαίσιο της στρατηγικής της hellas online για στήριξη των ελληνικών επιχειρήσεων κι επαγγελματιών, προχώρησε στον εμπλουτισμό των υπηρεσιών της με δύο νέα πακέτα double play που βασίζονται στη νέα προσέγγιση σχεδιασμού της «ευέλικτης» επικοινωνίας: τα hol double-play ευέλικτα 1500 και 2000.

Αυτά τα νέα πακέτα τηλεφωνίας και internet απελευθερώνουν την επικοινωνία για τις επιχειρήσεις με απεριόριστο χρόνο ομιλίας προς αστικά, υπεραστικά, κινητά και διεθνή και προσφέρουν δωρεάν δημιουργία και προβολή στο διαδίκτυο (web hosting).

Επιπρόσθετα, η εταιρία συνέχισε δυναμικά την προώθηση και εκπαίδευση της ελληνικής αγοράς σχετικά με τις υπηρεσίες cloud και της στρατηγικής που πρέπει να αναπτύξουν γύρω από αυτές ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικές αλλά και πιο ευέλικτες σε σχέση με τον διεθνή ανταγωνισμό.

Το hol video club, μετά τη Walt Disney, Paramount, Universal, Sony Pictures, 20th Century Fox, Warner Bros, WarnerTV, Village, Miramax, New Line, Odeon κ.ά. πρόσθεσε και το ιστορικότερο κινηματογραφικό στούντιο του Hollywood, την MGM, συνεχίζοντας έτσι να προσφέρει το πλουσιότερο on demand περιεχόμενο στην Ελλάδα με περισσότερες από 3.500 ταινίες, τηλεοπτικές και παιδικές σειρές.

Παράλληλα, το hol my tv αριθμεί πλέον συνολικά 31 κανάλια, καθώς εμπλουτίστηκε με 7 νέα δημοφιλή δωρεάν κανάλια: Food Network και Outdoor Channel HD -που ήρθαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα-, BBC World News, History Channel, cMusic, TV5 Monde και World Fashion.

Τέλος, το ισχυρό εταιρικό πελατολόγιο της hellas online συνεχίζει να ενισχύεται με νέους πελάτες όπως οι Volvo, Rolco ΒΙΑΝΙΛ, Nereus Shipping, Iason Hellenic Shipping, Διεθνή Ναυτιλιακά Πρακτορεία κ.ά, ενώ παράλληλα διευρύνει τις συνεργασίες της με υφιστάμενους όπως οι AIG Europe, ING, Μασούτης Σουπερμάρκετ Α.Ε., Dixons, Space Hellas, Bazaar A.E. κ.ά., προσφέροντας τους νέες υπηρεσίες.

Ενέργειες για άρση επιτήρησης

Παράλληλα, η εισηγμένη, στοχεύοντας στην άρση των αιτιών που οδήγησαν την μετοχή της στην κατηγορία της Επιτήρησης, εστιάζει στην αποτελεσματική διαχείριση μείωσης του λειτουργικού κόστους, στην αύξηση της συνδρομητικής βάσης των πελατών της και στην εμπλουτισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών με σκοπό την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων, στοχεύοντας στην αύξηση της κερδοφορίας και στην ενίσχυση της κεφαλαιακής επάρκειας.

Υπενθυμίζεται ότι οι μετοχές της εταιρίας παραμένουν στην κατηγορία Επιτήρησης, όπου μεταφέρθηκαν στις 3/7/2009 με την από 2/7/2009 απόφαση του Δ.Σ. του Χ.Α.

H Εταιρία, στο πλαίσιο άρσης των ως άνω κριτηρίων, έχει προβεί:

α) σε αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της κατά το ποσό των € 42.502.690,40, με απορρόφηση και αναδοχή κλάδου της Vodafone (Ε.Γ.Σ. 16/12/2009).

β) σε ονομαστική μείωση του μετοχικού κεφαλαίου της κατά το ποσό των € 52.885.323,80, με μείωση της ονομαστικής αξίας της μετοχής κατά € 0,34 (Τ.Γ.Σ. 22/6/2010).

γ) σε αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της με καταβολή μετρητών κατά το ποσό των € 7.248.810,30 και έκδοση 24.162.701 νέων Κοινών Ονομαστικών μετά δικαιώματος ψήφου μετοχών, ονομαστικής αξίας € 0,30 η καθεμία (Ε.Γ.Σ. 21/12/2010).

δ) σε αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της με κεφαλαιοποίηση υποχρεώσεων και κατάργηση του δικαιώματος προτίμησης των παλαιών μετόχων υπέρ των πιστωτών των οποίων οι απαιτήσεις κεφαλαιοποιήθηκαν κατά το ποσό των € 2.608.695,60, με την έκδοση 8.695.652 νέων Προνομιούχων Ονομαστικών μετοχών, χωρίς δικαίωμα ψήφου και μη μετατρέψιμων σε Κοινές, ονομαστικής αξίας € 0,30 ανά μετοχή (Ε.Γ.Σ. 30/12/2011).

Κατόπιν των ανωτέρω το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρίας ανέρχεται στο ποσό των € 56.521.026,90, διαιρούμενο σε 188.403.423 ονομαστικές μετοχές, ονομαστικής αξίας € 0,30 η κάθε μία εκ των οποίων 179.707.771 κοινές ονομαστικές, μετά δικαιώματος ψήφου, μετοχές και 8.695.652 προνομιούχες ονομαστικές μετοχές, χωρίς δικαίωμα ψήφου και μη μετατρέψιμες σε κοινές.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο