Forthnet: Αύξηση συνδρομητών 46,5% και μείωση εσόδων

Forthnet: Αύξηση συνδρομητών 46,5% και μείωση εσόδων

Σημαντική αύξηση της συνδρομητικής της βάσης αλλά επιδείνωση μεγεθών παρουσίασε η Forthnet το πρώτο εξάμηνο του 2013, κυρίως λόγω της συμπίεσης τιμών που υφίσταται η λιανική αγορά και της πτώσης του μέσου εσόδου ανά συνδρομητή.  

Ειδικότερα, τα προσαρμοσμένα ενοποιημένα έσοδα της Forthnet στο εξάμηνο διαμορφώθηκαν στα 193,12 εκατ. ευρώ έναντι 206,72 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2012, παρουσιάζοντας μείωση κατά 6,6%.

Παράλληλα, το προσαρμοσμένο EBITDA διαμορφώθηκε στα 34,17 εκατ. ευρώ από 43,58 εκατ. ευρώ το εξάμηνο του 2012, σημειώνοντας πτώση κατά 21,6%.

Σύμφωνα με την εταιρία, η πτώση του EBITDA οφείλεται στην αυξημένη απόκτηση νέων συνδρομητών, στην πτώση του μέσου εσόδου ανά συνδρομητή, καθώς και στο κόστος αντικατάστασης των αποκωδικοποιητών παλαιάς γενιάς.

Σημειώνεται ότι στο τέλος του 1ου εξαμήνου, η Nova, λάνσαρε την υπηρεσία Nova 3Play προσφέροντας αξιόπιστη επικοινωνία και ποιοτική ψυχαγωγία σε προσιτή τιμή. Η απήχηση της νέας υπηρεσίας επιβεβαιώνει τη στρατηγική της εταιρείας για διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό και ανοίγει μία νέα αγορά με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης.

Η πρόσφατη επέκταση της συνεργασίας με τη SuperLeague μέχρι το 2017, εξασφάλισε για τους συνδρομητές της εταιρείας, τη δημοφιλέστερη αθλητική διοργάνωση για τους Έλληνες φίλαθλους. Σε συνδυασμό με την έναρξη της συνεργασίας με την BasketLeague, την ανανέωση της συμφωνίας με την VolleyLeague αλλά και τις κορυφαίες ευρωπαϊκές διοργανώσεις ενισχύεται το αποκλειστικό αθλητικό περιεχόμενο της Nova.

Το 1ο εξάμηνο του 2013 πραγματοποιήθηκε αντικατάσταση των 2/3 των αποκωδικοποιητών παλαιάς γενιάς με αποκωδικοποιητές νέας τεχνολογίας MPEG4. Με την ολοκλήρωση της αντικατάστασης όλων των αποκωδικοποιητών παλαιάς γενιάς, όλοι οι συνδρομητές μας θα έχουν την ευκαιρία να απολαμβάνουν τις προηγμένες υπηρεσίες της Nova, ενώ αντίστοιχα η εταιρεία θα είναι σε θέση να μειώσει τα κόστη εκπομπής σήματος και να βελτιώσει ακόμα περισσότερο τα επίπεδα της ασφάλειας της μετάδοσης τηλεοπτικού περιεχομένου.

Στο εξάμηνο ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός μειώθηκε κατά 10 εκατ. ευρώ έναντι του αντίστοιχου εξαμήνου του 2012.

Σύμφωνα με το διευθύνοντα σύμβουλο της Forthnet, κ. Πάνο Παπαδόπουλο: «Σε ένα δυσμενές μακροοικονομικό περιβάλλον που μειώνει το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών και κατά συνέπεια οδηγεί σε συμπίεση των εσόδων των επιχειρήσεων, στρατηγική της εταιρίας είναι η διαφοροποίησή της μέσω του ανοίγματος νέων αγορών. Το επιτυχημένο λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας Nova 3Play σε συνδυασμό με το στρατηγικό πλεονέκτημα του αποκλειστικού τηλεοπτικού περιεχομένου της Nova, δημιουργεί και στην χώρα μας μια νέα αγορά, η οποία δίνει νέες προοπτικές και νέα περιθώρια ανάπτυξης στην εταιρία. Η δυναμική της νέας αυτής αγοράς αποτυπώνεται στη σημαντική αύξηση της συνδρομητικής βάσης στο 1ο εξάμηνο του 2013».

Συνδυαστικές Υπηρεσίες

Στο τέλος Ιουνίου 2013 η Forthnet ξεπέρασε τις 204 χιλιάδες ελληνικά νοικοκυριά τα οποία εξυπηρετεί με συνδυαστικές υπηρεσίες, κλείνοντας το εξάμηνο με αύξηση 46,5% σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2012. Η σημαντική αυτή αύξηση αποδίδεται κυρίως στο λανσάρισμα των υπηρεσιών Nova 3Play στο τέλος του 1ου εξαμήνου και σε καινοτόμες εμπορικές προτάσεις που αλλάζουν παγιωμένες καταναλωτικές συνήθειες.

Τηλεπικοινωνιακές Υπηρεσίες

Κατά το 1ο εξάμηνο του 2013, η συνδρομητική βάση στις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες αυξήθηκε κατά 15,4% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, ξεπερνώντας τους 597 χιλ. συνδρομητές. Στο 1ο εξάμηνο του 2013, το μερίδιο στους νέους συνδρομητές LLU ανήλθε στο 36,8%, επιβεβαιώνοντας την απήχηση των εμπορικών πρωτοβουλιών σε επίπεδο συνδυαστικών υπηρεσιών.

Υπηρεσίες Συνδρομητικής Τηλεόρασης

Κατά το 1ο εξάμηνο του 2013 η συνδρομητική βάση αυξήθηκε κατά 12,8% σε σχέση με αυτή του 1ου εξάμηνου του 2012, ξεπερνώντας τις 373 χιλ. νοικοκυριά, και παρά την μακροοικονομική αβεβαιότητα, η αποδοχή των συνδυαστικών υπηρεσιών της Forthnet συνεχίστηκε στο 1ο εξάμηνο του 2013. Το λανσάρισμα της υπηρεσίας Nova 3Play προβλέπεται να είναι ο βασικός άξονας ανάπτυξης στην αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης.

 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο