Tα Ancient Greek Sandals κατακτούν τον κόσμο

Tα Ancient Greek Sandals κατακτούν τον κόσμο

Συνέντευξη στην Μαρίνα Πρωτονοταρίου

Η συνάντηση του ταλέντου της Χριστίνας Μαρτίνη με το εμπορικό δαιμόνιο του Ν. Μινόγλου κρύβεται πίσω από την τεράστια εμπορική επιτυχία σε όλο τον κόσμο που έχουν σημειώσει τα τελευταία δύο χρόνια τα Ancient Greek Sandals.

Τα φόρεσαν η Madonna, η El McPherson , η G.Paltrow, η Rhianna, η Sarah Jessica Parker, η Naomi Watts, η  Emma Watson και  κατέκτησαν τις στήλες μόδας των  «New York Times», «Elle», «Vogue», «Financial Times», «Conde Nast Traveller» και «Harpers». Οι πωλήσεις τους αυξάνονται με 50% κάθε χρόνο και ανάλογα επεκτείνεται και το δίκτυό τους στις διεθνείς μητροπόλεις της μόδας.

Η Χριστίνα Μαρτίνη  έχοντας σπουδάσει σχέδιο παπουτσιού στο Cordwainers College του Λονδίνου και έχοντας δουλέψει στην Ιταλία στην κατασκευή των πολυτελών υποδημάτων, στους οίκους   Balenciaga και στον οίκο Louis Vuitton επέστρεψε πριν μερικά χρόνια στην Κέρκυκα.

Ο Νικόλας Μίνογλου, μετά από σπουδές στη Βοστόνη, προερχόμενος από το χώρο των υποδημάτων την εταιρεία Buffalo-Μινόγλου, το 2010 δημιούργησε το myshoe.gr, το οποίο αναδείχθηκε ως το πρώτο online κατάστημα του είδους στην Ελλάδα. 

Εμπνευσμένα από την Αρχαία Ελλάδα, τα σανδάλια τους, αποδεικνύουν πως ένα προϊόν υψηλής ποιότητας μπορεί να παραχθεί στην Ελλάδα και να κερδίσει τις καρδιές των πιο απαιτητικών γυναικών στον κόσμο.

Σήμερα το 99% των πωλήσεων  της εταιρίας προέρχεται από εξαγωγές που πραγματοποιούνται σε περισσότερες από 40 χώρες, ενώ την ίδια στιγμή το σύνολο της συλλογής παράγεται στην Ελλάδα από Έλληνες τεχνίτες με ελληνικές πρώτες ύλες.

Πότε ξεκινήσατε  και πώς αποφασίσατε το σχεδιασμό και την πώληση των συγκεκριμένων σανδαλιών. Πώς καταφέρατε  τα σανδάλια σας να κερδίσουν τη διεθνή αναγνώριση;

Ξεκινήσαμε τον σχεδιασμό το 2010, και την πώληση το 2011. Είχαμε απο καιρό οραματιστεί την δημιουργία ενός διεθνούς brand χειροποίητων αρχαιοελληνικών σανδαλιών κατασκευασμένων στην Ελλάδα απο Έλληνες τεχνίτες. Στοχεύοντας σε πωλήσεις στο εξωτερικό, αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε οργανώνοντας  το δίκτυο πωλήσεων μας στο Λονδίνο και την προώθηση μέσω γραφείο τύπου επίσης στο Λονδίνο.

Νομίζω ότι πετύχαμε γιατί λανσάραμε το κατάλληλο προϊόν την κατάλληλη εποχή. Δεν υπήρχε στην κατηγορία των σανδαλιών ένα πολυτελές και αυθεντικό προϊόν. Εμπορικά βοήθησε πολύ το ότι ξεκινήσαμε με γραφείο στο Λονδίνο και μπήκαμε στο www.netaporter.com και μετά σε πολύ σημαντικά σημεία πώλησης όπως το Colette  και το Bonne Marche στο Παρίσι, στο Saks στη 5th Avenue στη Ν.Υόρκη, στο Selfridges στο Λονδίνο κ.λ.π. Από εκεί μας έμαθαν και μας επέλεξαν οι επώνυμες. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι περισσότερες  τα έχουν αγοράσει τα σανδάλια μας, αν και έχουμε κάνει και κάποια δώρα.

Σε ποιες χώρες πραγματοποιείτε πωλήσεις, τί μέρος των πωλήσεων γίνονται στο εξωτερικό;

Αυτή τη στιγμή τα σανδάλια μας διατίθενται σε 250 σημεία πώλησης σε πάνω απο 40 χώρες, όπως ΗΠΑ, Αυτραλία, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ασία, κτλ. Το 99% των πωλήσεών μας πραγματοποιείται στο εξωτερικό.

Ποιες είναι οι πωλήσεις που περιμένετε φέτος και ποιες ήταν το 2012;

Ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεών μας τα τελευταία 2 χρόνια είναι 50%.

Ποιοι επώνυμοι επιλέγουν τα σανδάλια σας;

Η πρώτη που τα φόρεσε το καλοκαίρι του 2012 ηταν η Michelle Williams , φέτος έχουν φορεθεί από πάρα πολλές διάσημες όπως η Rhianna, Sarah Jessica Parker, Naomi Watts, Emma Watson, Marisa Tomei, Diane Kruger, Maria  Sharapova κ.α.

Ποια είναι τα σχέδιά σας για την ανάπτυξη του brand ( προώθηση- περισσότερα σχέδια κλπ)

Προς το παρόν πρωταρχικός μας σκοπός είναι να μείνουμε πιστοί στο αρχικό μας concept και να εδραιωθούμε ως ενα brand  σανδαλιών εμπευνευσμένα απο την Αρχαία Ελλαδα, διατηρώντας την ποιότητα μας, εξελίσσοντας τα σχέδια, τα χρώματα και τα υλικά που χρησιμοποιούμε. Επίσης  θα θέλαμε να γίνουν και άλλες πετυχημένες συνεργασίες με οίκους  μόδας και σχεδιαστές του  εξωτερικού όπως ήδη έχουμε κάνει με τον  Carven και τον Marios Schwab.

Σας επηρεάζει η κρίση; Σχεδιάζετε οικονομικότερες σειρές;

Δεν μας έχει επηρεάσει η κρίση στην Ελλάδα, μιας και το 99% των πωλήσεων πραγματοποιούνται εκτός Ελλάδας. Η δυσκολία που έχουμε αντιμετωπίσει στην Ελλάδα είναι η τεράστια καθυστέρηση της επιστροφής του ΦΠΑ, και οι γραφειοκρατικές διαδικασίες οι οποίες δεν ευνοόυν την εύκολη λειτουργια εξαγωγικών επιχειρήσεων της χώρας.

Δεν σκοπεύουμε να σχεδιάσουμε κάποια οικονομικότερη σειρά σανδαλιών στο άμεσο μέλλον.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο