current views are: 1

19 Σεπτεμβρίου 2013
Δημοσίευση12:55

Βλαντιμίρ Γιακούνιν: Θέλουμε να αγοράσουμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον ΟΛΘ και τη Rosco

Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι ενδιαφέρονται να αγοράσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την επισκευαστική εταιρεία Rosco και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, γι’ αυτό και κατέθεσαν την αρχική αίτηση ενδιαφέροντος στο πλαίσιο των προβλεπόμενων διαδικασιών, δήλωσε ο πρόεδρός τους Βλαντίμιρ Γιακούνιν.

Δημοσίευση 12:55’
αρθρο-newpost

Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι ενδιαφέρονται να αγοράσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την επισκευαστική εταιρεία Rosco και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, γι’ αυτό και κατέθεσαν την αρχική αίτηση ενδιαφέροντος στο πλαίσιο των προβλεπόμενων διαδικασιών, δήλωσε ο πρόεδρός τους Βλαντίμιρ Γιακούνιν.

Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι ενδιαφέρονται να αγοράσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την επισκευαστική εταιρεία Rosco και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, γι’ αυτό και κατέθεσαν την αρχική αίτηση ενδιαφέροντος στο πλαίσιο των προβλεπόμενων διαδικασιών, δήλωσε ο πρόεδρός τους Βλαντίμιρ Γιακούνιν.

Μιλώντας στο ρωσικό πρακτορείο Ιντερφάξ ο ρώσος μεγιστάνας επανέλαβε για ακόμη μια φορά το ενδιαφέρον του και πρόσθεσε ότι «τώρα θα δούμε υπό ποιους όρους και τι εξελίσσεται εκεί. Στον βαθμό που καταλαβαίνω, η Ελλάδα ετοιμαζόταν να λήξει αυτό το ζήτημα έως το τέλος του έτους». 

Σύμφωνα με τους όρους της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης, που αναφέρει το πρακτορείο, οι αιτήσεις έπρεπε να κατατεθούν έως το τέλος Σεπτεμβρίου, ενώ «το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι ένα από τα δύο βασικά λιμάνια της χώρας, το 2012 είχε διακινήσει 4,4 εκατ. τόνους εμπορευμάτων και 317.000 TEU (εμπορευματοκιβώτια) με καθαρά κέρδη 5,13 εκατ. ευρώ. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεταφέρει ετησίως περίπου 4,5 εκατ. τόνους φορτίων και 15 εκατ. επιβάτες και είχε το 2012 έσοδα 140,7 εκατ. ευρώ και κέρδη 1,3 εκατ. ευρώ».

 


σχετικα αρθρα