Αυξήθηκαν οι πωλήσεις του ομίλου Σελόντα

Αυξήθηκαν οι πωλήσεις του ομίλου Σελόντα

Αύξηση σε ποσοστό 4% του όγκου των πωλήσεων, κατά το πρώτο εννεάμηνο, εμφάνισε ο όμιλος Σελόντα, ο οποίος δραστηριοποιείται στον κλάδο των ιχθυοκαλλιεργειών, φτάνοντας τους 15.690 τόνους από 15.050 τόνους, το εννεάμηνο του 2012.

Παράλληλα, οι εξαγωγές του ομίλου, για το πρώτο εννεάμηνο του έτους, αποτέλεσαν το 86% του συνόλου των πωλήσεων, ενώ, αντίστοιχα, η εγχώρια αγορά απορρόφησε το 14%.

Συνεχίζοντας την εξαγωγική της προσπάθεια και την προσπάθεια διεύρυνσης των πωλήσεών της σε νέες αγορές, πέραν από τις 11 βασικές- παραδοσιακές, που περιλαμβάνουν τις οκτώ χώρες της ΕΕ και τις ΗΠΑ, τον Καναδά και τη Ρωσία, η Σελόντα έχει πλέον προσθέσει ακόμα 15 χώρες (Κεντρική Ευρώπη, Σκανδιναβία, Βαλκανικές και Αραβικές χώρες και Άπω Ανατολή) στους εξαγωγικούς προορισμούς της. Χαρακτηριστικό στοιχείο είναι, επίσης ότι το 20% των πωλήσεων στο εξωτερικό αφορά πωλήσεις απευθείας σε μεγάλες ευρωπαϊκές αλυσίδες.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, τα προϊόντα προστιθέμενης αξίας (φιλέτα και απεντερωμένα) συμμετείχαν με 4% στο σύνολο του όγκου των πωλήσεων. Ο στόχος για το 2014 είναι η συμμετοχή των προϊόντων προστιθέμενης αξίας να ανέλθει στο 10%.
Επιπλέον, πέραν από την τσιπούρα και το λαβράκι που αποτελούν τον κορμό της δραστηριότητάς του ομίλου, διατέθηκαν και 380 τόνοι νέων ειδών (μυτάκι, φαγκρί, κρανιός, λιθρίνι, κλπ). Η εσωτερική αγορά αποτέλεσε τον κύριο αποδέκτη των νέων αυτών ειδών σε ποσοστό 86%.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο