Η e-value αναλαμβάνει την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών της ΕΠΑ

Η e-value αναλαμβάνει την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών της ΕΠΑ

Η e-value, συνεχίζοντας τη δυναμική της ανάπτυξη, ξεκίνησε μία νέα σημαντική συνεργασία με την Εταιρεία Παροχής Αερίου Αττικής ΑΕ (ΕΠΑ Αττικής), αποκλειστικό διανομέα φυσικού αερίου για οικιακή και επαγγελματική χρήση στην Αττική, αναλαμβάνοντας μετά από ανοιχτό διαγωνισμό τη διαχείριση της τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης καταναλωτών 1133.

Μέσα από αυτή τη συνεργασία, η e-value θα συνδράμει ουσιαστικά στην κάλυψη αναγκών σωστής και υπεύθυνης ενημέρωσης και εξυπηρέτησης των καταναλωτών της ΕΠΑ Αττικής.

H e-value, μέλος του Ομίλου Εταιρειών COSMOTE, δραστηριοποιείται από το Σεπτέμβριο του 1999 στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών Contact Center. Με πάνω από 2.100 εξειδικευμένους agents και λειτουργώντας απρόσκοπτα, με σύγχρονα τεχνολογικά μέσα, σε 24ωρη βάση 365 μέρες το χρόνο, η e-value προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών Contact Center (Ανάπτυξη πωλήσεων, Εξυπηρέτηση πελατών, Είσπραξη ληξιπρόθεσμων οφειλών, Διατήρηση & Ανάπτυξη πελατολογίου), προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της. Η εταιρεία διαθέτει εγκαταστάσεις στην Αθήνα και στην Ξάνθη, συνολικής έκτασης περίπου 10.000 τμ.

 

 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο