current views are: 1

12 Δεκεμβρίου 2013
Δημοσίευση07:25

Φυσικό αέριο σε αυτοκίνητα και φορτηγά

Ανοίγει και τυπικά πλέον ο δρόμος για περαιτέρω μείωση στο κόστος χρήσης των αυτοκινήτων και φορτηγών μετά την κατάθεση του σχετικού νομοσχεδίου από το υπουργείο Υποδομών που απελευθερώνει υπό όρους την αεριοκίνηση στην Ελλάδα.

Δημοσίευση 07:25’
αρθρο-newpost

Ανοίγει και τυπικά πλέον ο δρόμος για περαιτέρω μείωση στο κόστος χρήσης των αυτοκινήτων και φορτηγών μετά την κατάθεση του σχετικού νομοσχεδίου από το υπουργείο Υποδομών που απελευθερώνει υπό όρους την αεριοκίνηση στην Ελλάδα.

Ανοίγει και τυπικά πλέον ο δρόμος για περαιτέρω μείωση στο κόστος χρήσης των αυτοκινήτων και φορτηγών μετά την κατάθεση του σχετικού νομοσχεδίου από το υπουργείο Υποδομών που απελευθερώνει υπό όρους την αεριοκίνηση στην Ελλάδα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την «Ημερησία», από τη στιγμή που θα ψηφιστεί το νομοσχέδιο θα επιτρέπεται η τοποθέτηση συστημάτων φυσικού αερίου στα οχήματα με αποτέλεσμα το όφελος για όσους το επιλέξουν ως δεύτερο καύσιμο κίνησης να ξεπερνά το 70% σε σχέση με εκείνο της βενζίνης.

Ειδικότερα θεσμοθετούνται οι διαδικασίες μετατροπής, κάτι το οποίο, σύμφωνα με το υπουργείο, μειώνει σημαντικά το κόστος.

Οι μετατροπές των κινητήρων θα πραγματοποιούνται πλέον με χρήση εγκεκριμένων εξαρτημάτων από κατόχους άδειας ασκήσεως επαγγέλματος τεχνίτη συσκευών αερίων καυσίμων, ενώ για τα τροποποιημένα οχήματα που θα κινούνται με καύσιμο πεπιεσμένο φυσικό αέριο, όπως και για όσα κινούνται με καύσιμο υγραέριο θα πραγματοποιείται έλεγχος διασκευασμένου κινητήρα από τα ΚΤΕΟ και σχετική αλλαγή άδειας,

«Η ανάπτυξη της κίνησης οχημάτων με φυσικό αέριο (αεριοκίνηση) στη χώρα μας, αποτελεί μία σημαντική επιλογή, τόσο για λόγους οικονομικούς και αναπτυξιακούς όσο και από περιβαλλοντική άποψη αλλά και άποψη ασφαλείας» αναφέρεται στο νομοσχέδιο του υπουργείου. Σύμφωνα μάλιστα με τα στοιχεία της ΔΕΠΑ, το καύσιμο είναι κατά μέσον όρο περίπου 66% φθηνότερο από την αντίστοιχη ποσότητα βενζίνης, περίπου 33% φθηνότερο κατά μέσον όρο, διεθνώς, από το ντίζελ και περίπου 30% από το υγραέριο.

Για τα αυτοκίνητα που θα γίνεται μετατροπή του κινητήρα για χρήση φυσικού αερίου όπως και για χρήση υγραερίου θα γίνεται έλεγχος από τα ΚΤΕΟ, όπως αναφέρει το δημοσίευμα της «Ημερησίας».


σχετικα αρθρα