Περισσότεροι από 680.000 Βούλγαροι προέβησαν το 2013 σε αγορές προϊόντων και αγαθών μέσω του διαδικτύου, έναντι 520.000 πέρυσι, σύμφωνα με επίσημα στατιστικά στοιχεία.

Η αξία των συναλλαγών ανήλθε στα 2,2 δισ. λέβα, έναντι 1,8 δισ. λέβα το 2012 κι ενώ το 2006, όταν ξεκίνησε η online πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών, η αξία τους είχε φθάσει τα 543 εκατ. λέβα (1 ευρώ=1,955 λέβα).

Οι αγορές ρούχων και αθλητικών ειδών, με ποσοστό 68%, είναι η πλέον δημοφιλής κατηγορία online συναλλαγών, ακολουθούμενες από τις κρατήσεις ξενοδοχείων (33%), είδη οικιακής χρήσης (31%) και εισιτήρια για διάφορες ψυχαγωγικές δραστηριότητες (22,5%).

Το 2013 πάνω από 480.000 ηλεκτρονικές συναλλαγές πραγματοποιήθηκαν από κατοίκους των μεγάλων βουλγαρικών πόλεων.