Έρευνα ικανοποίησης πελατών από την Ασφάλειαι Μινέττα

Έρευνα ικανοποίησης πελατών από την Ασφάλειαι Μινέττα

H Ευρωπαϊκή Ένωσις-Ασφάλειαι Μινέττα στοχεύοντας στη συνεχή βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους της, που αποτελεί βασική εταιρική αξία της και πηγάζει από την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας, πραγματοποίησε πρόσφατα διαδικτυακή και έντυπη έρευνα ικανοποίησης πελατών

Συγκεκριμένα, η έρευνα «Η γνώμη σας είναι πολύτιμη» διενεργήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρίας, τη χρονική περίοδο Ιούλιος – Δεκέμβριος 2013, απευθυνόμενη στους επισκέπτες της ιστοσελίδας, ενώ παράλληλα σχετικά έντυπα- ερωτηματολόγια διατίθεντο και στους επισκέπτες των κεντρικών γραφείων της εταιρείας. Οι συμμετέχοντες συμπληρώνοντας ένα σύντομο ερωτηματολόγιο, είχαν τη δυνατότητα να προχωρήσουν σε παρατηρήσεις και επισημάνσεις σχετικά με τις προσφερόμενες υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσις-Ασφάλειαι Μινέττα. 

Από την έρευνα καταγράφηκαν σημαντικά στοιχεία για το είδος της σχέσης των ασφαλισμένων με την εταιρεία και τους συνεργάτες της, την ποιότητα και την ανταπόκρισή των ασφαλιστικών προγραμμάτων, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των ασφαλισμένων, το επίπεδο ικανοποίησης των τρίτων παθόντων από την διαδικασία αποζημίωσης και την ποιότητα των παρεχόμενων συμβουλών.

Τα πορίσματα της έρευνας τόσο για την ποιότητα των προγραμμάτων όσο και για το επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών ήταν ιδιαίτερα αξιόλογα. Η εμπιστοσύνη αυτή των πελατών στην Ευρωπαϊκή Ένωσις-Ασφάλειαι Μινέττα, κάνει ακόμα πιο δυνατή τη δέσμευση της εταιρείας – και παρά την δύσκολη οικονομική συγκυρία - να καταβάλει σημαντικές προσπάθειες για να διατηρήσει και να βελτιώσει περαιτέρω τις υπηρεσίες της, αντιλαμβανόμενη τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες των ασφαλισμένων της.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο