current views are: 2

5 Μαρτίου 2014
Δημοσίευση06:37

Δεν απειλείται άμεσα η Qantas

Ο αντιπρόεδρος της ομοσπονδιακής κυβέρνησης και υπουργός Συγκοινωνιών, Γουόρεν Τρας, προσπάθησε να καθησυχάσει τις αγορές λέγοντας ότι η αεροπορική εταιρία Qantas δεν «απειλείται άμεσα με κατάρρευση» καθώς έχει αποθεματικά δυο δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Δημοσίευση 06:37’
αρθρο-newpost

Ο αντιπρόεδρος της ομοσπονδιακής κυβέρνησης και υπουργός Συγκοινωνιών, Γουόρεν Τρας, προσπάθησε να καθησυχάσει τις αγορές λέγοντας ότι η αεροπορική εταιρία Qantas δεν «απειλείται άμεσα με κατάρρευση» καθώς έχει αποθεματικά δυο δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ο αντιπρόεδρος της ομοσπονδιακής κυβέρνησης και υπουργός Συγκοινωνιών, Γουόρεν Τρας, προσπάθησε να καθησυχάσει τις αγορές λέγοντας ότι η αεροπορική εταιρία Qantas δεν «απειλείται άμεσα με κατάρρευση» καθώς έχει αποθεματικά δυο δισεκατομμυρίων δολαρίων. 

Η δήλωσή του κρίθηκε απαραίτητη καθώς η εταιρία ζητά από την Ομοσπονδιακή κυβέρνηση να τις εγγυηθεί δάνεια έως τρία δισεκατομμύρια δολάρια προκειμένου να ξεπεράσει τα οικονομικά της προβλήματα. 

Η κυβέρνηση του Τόνι ‘Αμποτ δεν φαίνεται διατεθειμένη να παράσχει αυτή την εγγύηση αλλά προτίθεται να αλλάξει τη νομοθεσία για να μπορέσει η Qantas να προσελκύσει επενδύσεις από το εξωτερικό. 

Το Εργατικό κόμμα διαφωνεί όμως και επιμένει η πλειοψηφία των μετοχών της εταιρία να παραμείνει σε αυστραλιανά χέρια. ‘Αποψή που την συμμερίζονται οι Πράσινοι και άλλοι ανεξάρτητοι βουλευτές και γερουσιαστές. 

Όπως είναι γνωστό η Qantas ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα προχωρήσει στην απόλυση 5.000 υπαλλήλων ύστερα από τις ζημίες που κατέγραψε. 

Οι σχεδιαζόμενες απολύσεις εντάσσονται στα σχέδια της εταιρείας να μειώσει τα κόστη της κατά 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια μέσα στην επόμενη τριετία. 

Η εταιρεία, η οποία σχεδιάζει επίσης τη μείωση του στόλου της κατά τουλάχιστον 50 αεροσκάφη, ανακοίνωσε ότι αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό τόσο στις διεθνείς όσο και στις εσωτερικές της πτήσεις. 

Η Qantas επιχειρεί να πείσει την αυστραλιανή κυβέρνηση ότι δικαιούται χρηματοδότηση και ότι θα πρέπει να χαλαρώσουν οι κανονισμοί οι οποίοι περιορίζουν το ποσοστό ξένης ιδιοκτησίας στην εταιρεία σε 49% ώστε να ενθαρρυνθούν οι επενδύσεις από το εξωτερικό. 

Η εταιρεία υποστηρίζει ότι βρίσκεται σε μειονεκτική θέση επειδή η αντίπαλός της, επίσης αυστραλιανή Virgin Australia, ανήκει κατά μεγάλο μέρος της σε τρεις εταιρείες που λαμβάνουν κρατική επιχορήγηση, τις Air New Zealand, Etihad και Singapore Airlines.


σχετικα αρθρα