Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Jumbo

Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Jumbo

Στο ποσό των 410,94 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις της Jumbo το διάστημα Ιουλίου 2013 μέχρι και τον Μάρτιο του 2014, έναντι 381,85 εκατ. ευρώ που ήταν ο τζίρος κατά το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. 

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου αυξήθηκε το πρώτο εννεάμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης κατά 7,62% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Σημειώνεται ότι κατά το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης ο κύκλος εργασιών του Ομίλου σημείωνε αύξηση 7,23%. 

Από τον Ιανουάριο του 2014 μέχρι τον Μάρτιο του 2014, δηλαδή κατά το τρίτο τρίμηνο, οι πωλήσεις στα καταστήματα στην Ελλάδα διατηρήθηκαν σε θετικό έδαφος. Η ενίσχυση των πωλήσεων στην Κύπρο παραμένει εντυπωσιακή, μετά και το άνοιγμα του νέου καταστήματος στην Πάφο. Η Βουλγαρία συνέχισε να αναπτύσσεται με διψήφιο ποσοστό. Επίσης στην θετική αυτή επίδοση συνέβαλε και η λειτουργία των δύο πρώτων καταστημάτων του Ομίλου στη Ρουμανία. 

Το δίκτυο καταστημάτων του Ομίλου αριθμεί 66 καταστήματα εκ των οποίων τα 52 στην Ελλάδα, 4 στην Κύπρο, 8 στη Βουλγαρία, 2 στην Ρουμανία ενώ διαθέτει και το ηλεκτρονικό κατάστημα e-Jumbo. 

"Είναι προφανές ότι μείγμα πωλήσεων των καταστημάτων Jumbo είναι αποτελεσματικό και γι' αυτό η διοίκηση επαναλαμβάνει προς τους μετόχους ότι δεν έχει την πρόθεση να αναμιχθεί στην αγορά των φαρμάκων και ο θόρυβος πάνω σε αυτό το θέμα προέρχεται αποκλειστικά από συντεχνιακούς λόγους" διευκρινίζει η διοίκηση με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα. 

Η Jumbo συνεχίζει να επενδύει με στόχο τη δημιουργία περίπου 4 νέων καταστημάτων το χρόνο. Συγκεκριμένα στην Ελλάδα αναμένεται η λειτουργία 6 με 8 νέων καταστημάτων τα επόμενα 3 με 4 χρόνια ενώ για τη Ρουμανία εκτιμάται ότι το δίκτυο θα αριθμεί 16 με 18 καταστήματα τα επόμενα 5 χρόνια. 

Πέρα από το άνοιγμα των νέων καταστημάτων συνεχής είναι και ο εμπλουτισμός της ποικιλίας των εμπορευομένων προϊόντων της με βάση τις εξελίξεις και τις τάσεις της ζήτησης στις κατηγορίες που δραστηριοποιείται ο Όμιλος και η διατήρηση των τιμών των προϊόντων σε ανταγωνιστικά επίπεδα.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο