Δύο νέες αναθέσεις στην Initiative Ελλάδας από την Unilever

Δύο νέες αναθέσεις στην Initiative Ελλάδας από την Unilever

Η Unilever ανέθεσε στην Initiative Ελλάδας τη διαχείριση δύο λογαριασμών της στα Social Media, το πρώτο αφορά στα προϊόντα προσωπικής φροντίδας ΑΙΜ και το δεύτερο στην premium γαλλική μουστάρδα Maille.

Η ΑΙΜ έχοντας ήδη διανύσει μια πορεία τριών χρόνων στο Facebook, μετακινήθηκε στην Initiative με στόχο να βγει πολύ δυναμικά στα Social Media, ενώ η Facebook σελίδα της Maille συστάθηκε εξ αρχής με την έναρξη της νέας συνεργασίας. 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο