Praktiker: Χιλιάδες πελάτες και εργαζόμενοι γιόρτασαν την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Praktiker: Χιλιάδες πελάτες και εργαζόμενοι γιόρτασαν την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, που διοργανώθηκε στα 14 καταστήματα Praktiker σε όλη την Ελλάδα, από τις 19 έως τις 24 Μαΐου.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, τα καταστήματα Praktiker σε όλη την Ελλάδα επεφύλασσαν μοναδικές και ευχάριστες εκπλήξεις για τους πελάτες: δωροεπιταγές Praktiker αξίας 100 ευρώ για 140 τυχερούς, εντελώς δωρεάν μεταφορά για όλες τις αγορές που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, ανεξαρτήτως αξίας, επιπλέον επιδείξεις προϊόντων για ενημέρωση και εκπαίδευση και ειδικές προσφορές για τα προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν στις επιδείξεις.

Η ανταπόκριση των πελατών ήταν εξαιρετική, καθώς χιλιάδες πελάτες επισκέφθηκαν τα καταστήματα Praktiker κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, για να απολαύσουν την υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση που προσφέρουν τα Praktiker, με γνώμονα πάντα την ικανοποίηση του Έλληνα καταναλωτή.

Η Praktiker Hellas, έχοντας πάντα ως κινητήριο δύναμη τους ανθρώπους της και θέλοντας να τους επιβραβεύσει που συμβάλλουν καθοριστικά στην εξυπηρέτηση πελατών καθημερινά, από την πρώτη γραμμή, οργάνωσε στο πλαίσιο της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών ειδικές ενέργειες αποκλειστικά για εκείνους και τις οικογένειές τους:

Η έναρξη της εβδομάδας έδωσε την εκκίνηση για τους «αγώνες ευγενούς άμιλλας» μεταξύ των εργαζομένων στα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, με στόχο την ανάδειξη των Great Service Stores της εταιρίας, στα πλαίσια εσωτερικού διαγωνισμού εξυπηρέτησης. Οι εργαζόμενοι έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό εξυπηρετώντας όπως πάντα τους χιλιάδες πελάτες που επισκέφθηκαν τα καταστήματα Praktiker.

Η Praktiker Hellas φροντίζει να δημιουργεί ευχάριστες εμπειρίες για τους εργαζόμενους της στο εργασιακό περιβάλλον. Στο πλαίσιο αυτό, διοργανώθηκε το Family Day, μια εκδήλωση αφιερωμένη σε εκείνους και τις οικογένειες τους που περιλάμβανε ξενάγηση στο χώρο των εγκαταστάσεων της εταιρείας, ευρηματικά παιχνίδια κηπουρικής και δημιουργικής απασχόλησης ζωγραφικής για τα παιδιά και δραστηριότητες DIY για τους μεγάλους! Η όμορφη ημέρα έκλεισε με δείπνο και μουσική, και αναμνηστικά δώρα για τους πάνω από 1.000 συγγενείς των εργαζομένων Praktiker, που διασκέδασαν μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες, απολαμβάνοντας τις ιδιαίτερες δράσεις που ετοίμασε για εκείνους η Praktiker Hellas.

Με την ολοκλήρωση της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, ο Γενικός Διευθυντής της Praktiker Hellas, κ. Ιωάννης Σελαλμαζίδης δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ περήφανοι για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, που διοργανώθηκε σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, τόσο για τη συμμετοχή του καταναλωτικού κοινού όσο κυρίως για την ανταπόκριση των οικογενειών των ανθρώπων μας, που ξεπέρασε κάθε προσδοκία.»

Τόσο οι πελάτες όσο και οι συγγενείς των εργαζομένων που συμμετείχαν στις δραστηριότητες που οργάνωσε η Praktiker Hellas στο πλαίσιο της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα την εταιρεία, μέσα από ένα ευχάριστο και δημιουργικό κλίμα. Η ομαδικότητα, ο κοινός στόχος, ο ενθουσιασμός για δημιουργία, η αγάπη και το μεράκι για τη δουλειά, η ταύτιση και το δέσιμο μεταξύ συναδέλφων, όπως και η ευχαρίστηση των οικογενειών των εργαζομένων αλλά και των πελατών ήταν τα στοιχεία που αναδείχθηκαν μέσα από αυτή την πρωτοβουλία.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο