Οι εξαγωγικές εταιρείες επικρατούν των εγχώριων
Εξαγωγές – Εγχώριες πωλήσεις σημειώσατε… 1. Αυξήθηκαν οι πωλήσεων ή τα κέρδη των περισσότερων εξαγωγικών εταιρειών παγκοσμίως σε σχέση με τις εταιρείες που επικεντρώνονται αποκλειστικά στην εγχώρια αγορά.
Εξαγωγές – Εγχώριες πωλήσεις σημειώσατε… 1. Αυξήθηκαν οι πωλήσεων ή τα κέρδη των περισσότερων εξαγωγικών εταιρειών παγκοσμίως σε σχέση με τις εταιρείες που επικεντρώνονται αποκλειστικά στην εγχώρια αγορά.
Εξαγωγές – Εγχώριες πωλήσεις σημειώσατε… 1. Αυξήθηκαν οι πωλήσεων ή τα κέρδη των περισσότερων εξαγωγικών εταιρειών παγκοσμίως σε σχέση με τις εταιρείες που επικεντρώνονται αποκλειστικά στην εγχώρια αγορά.
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Regus, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, οι εταιρείες εξαγωγών παγκοσμίως καταγράφουν, κατά τους τελευταίους δώδεκα μήνες, αύξηση των κερδών τους σε ποσοστό 48%, επαληθεύοντας το προβάδισμά τους έναντι του αντίστοιχου 36% των εταιρειών που δραστηριοποιούνται αποκλειστικά στην εγχώρια αγορά.
Παρόλο που η πρόσβαση σε μεγαλύτερο σύνολο υποψήφιων πελατών συμβάλλει στην επιτυχή πορεία των εξαγωγέων, η έρευνα επιβεβαιώνει επιπλέον ότι η παρουσία μιας εταιρείας στη χώρα όπου βρίσκονται οι πελάτες ή το αγοραστικό κοινό της παρουσιάζει επίσης αρκετά πλεονεκτήματα.
Συγκεκριμένα, το 87% των ελληνικών επιχειρήσεων αναφέρει ότι κατανοεί καλύτερα τους πελάτες και τις αγορές στις οποίες απευθύνεται όταν η έδρα τους βρίσκεται σε κοντινή σε αυτούς τοποθεσία. Οι επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά στους πελάτες μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους (79%) και να βελτιώσουν τα ποσοστά διατήρησης των πελατών τους (79%).
Ωστόσο, η επέκταση στο εξωτερικό αποτελεί μεγάλο βήμα για τις επιχειρήσεις καθώς ενδέχεται να προκύψουν δυσκολίες σε περίπτωση που δεν υπάρχει η κατάλληλη υποστήριξη. Πιο συγκεκριμένα, οι ελληνικές εταιρείες αναφέρουν ότι πέραν της γνωριμίας με πελάτες, η χρησιμότητα των κρατικών εμπορικών αποστολών έγκειται στο ότι μπορούν να τους βοηθήσουν να επεκταθούν στο εξωτερικό παρέχοντας συμβουλές σε νομικά και κανονιστικά θέματα (σε ποσοστό 50%).
Η έρευνα δείχνει επίσης ότι οι ελληνικές εταιρείες υποστηρίζουν ότι:
– Μέσω της εγγύτητας με τους πελάτες τους, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών μάρκετινγκ (79%).
– Το 77% των εταιρειών υποστηρίζει ότι οι εγκαταστάσεις που βρίσκονται κοντά στους πελάτες συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη επίλυση τυχόν προβλημάτων και ενισχύουν την ικανοποίηση του πελάτη.
– Η γνωριμία με οργανώσεις/ενώσεις τοπικών επιχειρήσεων δια της κρατικής οδού (45%) και η παροχή συμβουλών σχετικά με φορολογικά ζητήματα (45%) θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει επιχειρήσεις που σχεδιάζουν την επέκτασή τους στο εξωτερικό.
– Σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις (40%) δηλώνουν ότι θα έβρισκαν χρήσιμο έναν κατάλογο με κατάλληλα μέρη για δικτύωση.
ολες οι ειδησεις
- Συνελήφθη 69χρονος δραπέτης: Εξαπατούσε τους ιδιοκτήτες των διαμερισμάτων που ενοικίαζε
- Άμστερνταμ: Μέτρα για τον περιορισμό του υπερτουρισμού – Απαγορεύει να χτιστούν νέα ξενοδοχεία
- ΠΟΥ: Ανησυχία για τη μετάδοση της γρίπης των πτηνών σε ανθρώπους
- Σίφνος: Κορυφαίος ελληνικός γαστρονομικός προορισμός, σύμφωνα με το Conde Nast Traveler και το National Geographic
Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr