current views are: 1

23 Ιουνίου 2014
Δημοσίευση19:40

Αύξηση κερδοφορίας για την Beiersdorf Hellas

Αύξηση επετεύχθη κατά το 2013 σε επίπεδο κερδοφορίας για τη Beiersdorf Hellas, μια από τις ηγέτιδες εταιρίες στον τομέα των καλλυντικών και της προσωπικής περιποίησης. Η εταιρία κατάφερε να αντιστρέψει το κλίμα των τελευταίων ετών, κερδίζοντας μερίδιο αγοράς σε όλες τις κατηγορίες προτεραιότητας κρατώντας, παράλληλα, σταθερές τις πωλήσεις της.

Δημοσίευση 19:40’
αρθρο-newpost

Αύξηση επετεύχθη κατά το 2013 σε επίπεδο κερδοφορίας για τη Beiersdorf Hellas, μια από τις ηγέτιδες εταιρίες στον τομέα των καλλυντικών και της προσωπικής περιποίησης. Η εταιρία κατάφερε να αντιστρέψει το κλίμα των τελευταίων ετών, κερδίζοντας μερίδιο αγοράς σε όλες τις κατηγορίες προτεραιότητας κρατώντας, παράλληλα, σταθερές τις πωλήσεις της.

Αύξηση επετεύχθη κατά το 2013 σε επίπεδο κερδοφορίας για τη Beiersdorf Hellas, μια από τις ηγέτιδες εταιρίες στον τομέα των καλλυντικών και της προσωπικής περιποίησης. Η εταιρία κατάφερε να αντιστρέψει το κλίμα των τελευταίων ετών, κερδίζοντας μερίδιο αγοράς σε όλες τις κατηγορίες προτεραιότητας κρατώντας, παράλληλα, σταθερές τις πωλήσεις της.

Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους για την περίοδο από 1 Ιανουαρίου έως 31 Δεκεμβρίου του 2013 διπλασιάστηκαν, αγγίζοντας τα 2,2 εκατ.  Ευρώ σε έσοδα. Οι συνολικές πωλήσεις της εταιρίας  ανήλθαν σε 55 εκατ. ευρώ χωρίς  ιδιαίτερη μεταβολή σε σύγκριση με το 2012. Επισημαίνεται ότι τα θετικά αποτελέσματα της Beiersdorf Hellas παρουσιάζονται σε μία αγορά που κινήθηκε πτωτικά, σε ποσοστό της τάξης του -3,3%.

Η βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της χρονιάς που διανύθηκε προήλθε κατά κύριο λόγο από την υλοποίηση στοχευμένου επιχειρηματικού σχεδιασμού, που περιελάμβανε διεύρυνση του χαρτοφυλακίου με καινοτόμα προϊόντα, σταθερή στρατηγική και τακτικές κινήσεις στον τομέα των πωλήσεων με ένα ετήσιο προωθητικό πλάνο, καθώς και με εξορθολογισμό των δαπανών. Το συγκεκριμένο διάστημα, η Beiersdorf Hellas κατάφερε να κατακτήσει μερίδιο της αγοράς της τάξης του 15,8% και την πρώτη θέση στις περισσότερες κατηγορίες καλλυντικών και προϊόντων προσωπικής φροντίδας, με ναυαρχίδες τις μάρκες NIVEA FACE, NIVEA BODY, NIVEA DEO, NIVEA MEN, LIPOSAN και HANSAPLAST. Αξίζει να σημειωθεί ότι η NIVEA αύξησε το μερίδιο στη συγκεκριμένη αγορά κατά 0,6 ποσοστιαίες μονάδες. Τα στοιχεία αυτά αποδεικνύουν τη συνεχή εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις μάρκες της Beiersdorf Hellas και στην ποιότητα των προϊόντων της.

Το 2014 η Beiersdorf Hellas στοχεύει στην αύξηση μεριδίου αγοράς και την ενίσχυση της κερδοφορίας. Σε αυτό το πλαίσιο, η στρατηγική της εταιρείας δίνει έμφαση:

α) στην ανάπτυξη πωλήσεων και στη διατήρηση κερδοφορίας,

β) στην ισχυροποίηση της μάρκας NIVEA,

γ) στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου καινοτόμων προϊόντων μέσω συνεχούς έρευνας και ανάπτυξης και

δ) στη διαρκή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της.

«Τα θετικά αποτελέσματα του 2013, η αύξηση της κερδοφορίας μας αλλά και τα πρώτα μηνύματα του 2014 μας δίνουν το έναυσμα για να θέσουμε τον πήχη ακόμα ψηλότερα, στοχεύοντας στη διατήρησης της πρώτης θέσης μας και στην κατάκτηση ακόμα μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς και το  2014. Με στόχο τη συνεχή ανάπτυξη, εντοπίζουμε τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που διευρύνουν την αγορά δημιουργώντας νέες κατηγορίες και αναδεικνύοντας την προϊοντική μας υπεροχή. Παράλληλα και με σύμμαχο τους εργαζομένους μας, αναπτυσσόμαστε παρουσιάζοντας συνεχώς καινοτόμα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών. Επιπλέον, έχοντας ως βάση τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας και την αύξηση των μεριδίων αγοράς, συνεχίζουμε με επιτυχία τον εξορθολογισμό των δαπανών, με απτά αποτελέσματα στην κερδοφορία της εταιρίας», δήλωσε με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων ο κ. Νίκος Τσακαλάκης, Country Manager της Beiersdorf Hellas.


σχετικα αρθρα