Στην Jungheinrich το βραβείο «After Sales Service»

Στην Jungheinrich το βραβείο «After Sales Service»

Το βραβείο After Sales Service στα Transport and Logistics Awards 2014 έλαβε η Jungheinrich Hellas, η εταιρία ολοκληρωμένων λύσεων αποθήκευσης. Συγκεκριμένα, η εταιρία βραβεύτηκε για την άριστη επίδοση στην εξυπηρέτηση που παρέχει στους πελάτες της μετά την πώληση με υπηρεσίες συντήρησης και άμεσης επισκευής για όλη τη διάρκεια  «ζωής» του αποθηκευτικού εξοπλισμού τους.

Η κα Έλενα Καλλονά, Διευθύνουσα Σύμβουλος, Jungheinrich Hellas, δήλωσε: 

«Η βράβευση αυτή μας χαροποιεί ιδιαίτερα, καθώς επιβεβαιώνει τη στενή συνεργασία που έχουμε με τους πελάτες μας πριν αλλά και μετά την πώληση. Μια επένδυση σε υψηλής τεχνολογίας αποθηκευτικό εξοπλισμό, για να φέρει το μέγιστο της απόδοσής της, απαιτεί ολοκληρωμένες υπηρεσίες υποστήριξης. Είμαστε δίπλα στους πελάτες μας παρέχοντας ειδικά προγράμματα εκπαίδευσης, υπηρεσίες προληπτικής και ολοκληρωμένης συντήρησης, καθώς και σταθερή υποστήριξη από την ομάδα των εξειδικευμένων τεχνικών μας συμβούλων».

Tα Transport & Logistics Awards 2014 διοργανώθηκαν με στόχο την ανάδειξη της αριστείας και της καινοτομίας στο χώρο της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και των Μεταφορών από το Supply Chain Institute και την Boussias Communications

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο