Τι αλλάζει στην αγορά με τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας

Τι αλλάζει στην αγορά με τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας

Σημαντικές αλλαγές επέρχονται στη λειτουργία της αγοράς με τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας, τον οποίο εκπόνησε το υπουργείο Ανάπτυξης, όπως προκύπτει από το τελικό σχέδιο της σχετικής Υπουργικής Απόφασης.

Πιο συγκεκριμένα, εισάγεται το ηλεκτρονικό μητρώο προσφορών και προωθητικών ενεργειών, ως ίδια ομάδα πρακτικών πώλησης, οι οποίες δηλώνονται δημόσια και μπορούν να διαρκούν έως 15 ημέρες για το 1/3 του συνόλου των ειδών, όμως θα πρέπει να ολοκληρώνονται τουλάχιστον 20 ημέρες πριν την επίσημη έναρξη των εκπτώσεων.

Επίσης, εισάγεται η «τιμή γνωριμίας» που δεν μπορεί να ξεπερνά τις δύο εβδομάδες, καθώς και το δικαίωμα κάθε επιχείρησης να έχει «γωνιά stock» η οποία θα αφορά στο 10% του συνολικού αριθμού των προϊόντων.

Οι παραπάνω ρυθμίσεις ήταν και προτάσεις της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), όπως ανέφερε σήμερα σε σχετικές δηλώσεις του ο πρόεδρός της Βασίλης Κορκίδης, ο οποίος σημείωσε: «Αναφορικά με τη δημιουργία της εννεαμελούς ειδικής επιτροπής παρακολούθησης αθέμιτων πρακτικών που συμμετέχει η ΕΣΕΕ για να παρακολουθεί την εφαρμογή του Κώδικα, η οποία και θα καταγράφει τα προβλήματα και θα υποβάλει προτάσεις στον υπουργό, η ΕΣΕΕ ζήτησε κατηγορηματικά την αντικατάσταση του μη θεσμοθετημένου ΣΕΛΠΕ, με εκπρόσωπο της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος».

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο