Δύσκολη η διάσωση των κυπριακών αερογραμμών

Δύσκολη η διάσωση των κυπριακών αερογραμμών

Ο υπουργός Οικονομικών της Κύπρου εμφανίστηκε απαισιόδοξος όσον αφορά το μέλλον των Κυπριακών Αερογραμμών.

Μιλώντας στην  Επιτροπής Οικονομικών της Βουλής ο Χάρης Γεωργιάδης χαρακτήρισε δύσκολη την προσπάθεια έγκρισης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού την κρατική ενίσχυση των κυπριακών αερογραμμών, ενώ απέρριψε τη θέση ότι η κυβέρνηση δεν έκανε τίποτε για να στηρίξει πολιτικά την υπόθεση, λέγοντας ότι ο ίδιος είχε συναντήσεις με τον αρμόδιο επίτροπο, πριν από έναν χρόνο αλλά και πρόσφατα, με τη νέα επίτροπο.

Είπε επίσης ότι είναι παραπλανητική η εντύπωση που δημιουργείται πως οι επενδυτές κάνουν ουρά για να εξασφαλίσουν τις Κυπριακές Αερογραμμές και ότι η κυβέρνηση τις διώχνει.

«Η κυβέρνηση είναι έτοιμη ακόμη και αύριο το πρωί να πωλήσει το μετοχικό της μερίδιο σε οποιονδήποτε επενδυτή ενδιαφέρεται πραγματικά, ακόμη και να διαθέσει στους ίδιους τους εργαζόμενους το μετοχικό της κεφάλαιο» είπε ο κ. Γεωργιάδης.

Διαβεβαίωσε επίσης ότι σε περίπτωση κλεισίματος της εταιρείας, τα δικαιώματα των εργαζομένων θα διασφαλιστούν.

Εξάλλου, ο υπουργός Συγκοινωνιών, Μάριος Δημητριάδης δήλωσε ότι το υπουργείο του ετοιμάζεται για το ενδεχόμενο κλεισίματος της εταιρείας και φροντίζει για τη συνδεσιμότητα της Κύπρου με προορισμούς που καλύπτουν σήμερα οι Κυπριακές Αερογραμμές.

Σε ό,τι αφορά τη διαδικασία εξεύρεσης ιδιώτη επενδυτή, η γενική λογίστρια, Ρέα Γεωργιάδου ανέφερε στην Επιτροπή ότι αρχικά εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από 22 επενδυτές, από τους οποίους μόνον οι εννέα υπέβαλαν μη δεσμευτική προσφορά. Από αυτές αξιολογήθηκαν θετικά μόνο δύο, της εταιρείας Aegean και της εταιρείας Ryanair, από τις οποίες ζητήθηκαν δεσμευτικές προσφορές.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο