Το μήνυμα του «γκουρού» του μάρκετινγκ προς τους Έλληνες

Το μήνυμα του «γκουρού» του μάρκετινγκ προς τους Έλληνες

Ο μεγαλύτερος εχθρός είναι η ηττοπάθεια και η αδράνεια είναι το μήνυμα του παγκοσμίου φήμης brand strategist, Peter Economides προς του Έλληνες.

«Δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να είσαι Έλληνας» επισήμανε, μιλώντας σε εκδήλωση με θέμα «branding την εποχή της παγκοσμιοποιήσης» του Οικονομικού Κολεγίου Αθηνών (BCA), στο πλαίσιο των μηνιαίων ομιλιών και σεμιναρίων που διοργανώνει.

Στην έναρξη της ομιλίας του ο ίδιος σημείωσε ότι  και πρόσθεσε ότι «το "δεν γίνεται" πρέπει να φύγει από το μυαλό των Ελλήνων και να αντικατασταθεί από το "γίνεται"».

Είπε ακόμη ότι το «μυστικό της επιτυχίας» ενός πετυχημένου brand είναι να ξεκινήσεις με το «γιατί κάνεις αυτό που κάνεις» και όχι με το «τι είναι αυτό που κάνεις».

Φέρνοντας παραδείγματα νεοφυών επιχειρήσεων που κατάφεραν να αναδειχθούν σε διεθνές επίπεδο, ο διάσημος ομιλητής εστίασε στη σημασία της φήμης για ένα brand, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «μάρκα σημαίνει φήμη και η φήμη είναι σαν τις πατημασιές μας στην άμμο. Εμείς οι Έλληνες έχουμε αφήσει σπουδαία αποτυπώματα και το γνωρίζουμε καλά αυτό».

«Ο κόσμος ακούει και ακολουθεί όποιον του μιλά για ενδιαφέροντα πράγματα, όχι για προϊόντα» ήταν ένα από τα κεντρικά μηνύματα της ομιλίας του, σημειώνοντας ακόμα:

Τα σπουδαία brands είναι αυτά που έχουν κάτι να πουν, αυτά που καταφέρνουν να ευθυγραμμίσουν τους αγοραστές με τους πωλητές.

 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο