current views are: 1

19 Μαρτίου 2015
Δημοσίευση20:11

Η RASS και στην Καταναλωτική Έρευνα

Τις δραστηριότητές της και στον τομέα της Καταναλωτικής Έρευνας επεκτείνει η εταιρεία RASS​, με 15ετή παρουσία στον χώρο της Έρευνας Κοινής Γνώμης.

Δημοσίευση 20:11’
αρθρο-newpost

Τις δραστηριότητές της και στον τομέα της Καταναλωτικής Έρευνας επεκτείνει η εταιρεία RASS​, με 15ετή παρουσία στον χώρο της Έρευνας Κοινής Γνώμης.

Τις δραστηριότητές της και στον τομέα της Καταναλωτικής Έρευνας επεκτείνει η εταιρεία RASS, με 15ετή παρουσία στον χώρο της Έρευνας Κοινής Γνώμης.

Στόχος της, να προσφέρει νέα οπτική στη διερεύνηση των τάσεων και στην αποτύπωση της εμπειρίας του καταναλωτή.

Καθήκοντα επικεφαλής Καταναλωτικής Έρευνας αναλαμβάνει η Ντορίνα Φυντάνη, με τη συνεργασία του Γιάννη Φλάκα και της Φωτεινής Τσιμπού.

Η RASS έχει στο ενεργητικό της σημαντικές καινοτομίες στον χώρο της πολιτικής έρευνας (πρώτη καθιέρωσε την τηλεφωνική πρόθεση ψήφου, τον Μάιο του 2003), κάτι που προτίθεται να κάνει στο εξής και στην καταναλωτική έρευνα, επενδύοντας στην καινοτομία και την πελατοκεντρική φιλοσοφία, και αξιοποιώντας ανθρώπινα ταλέντα, πρωτοποριακές μεθόδους και εξελιγμένα τεχνολογικά εργαλεία.


σχετικα αρθρα