Εμπλοκή φαίνεται να έχει προκληθεί με την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη γερμανική Fraport.

Σύμφωνα με την «Καθημερινή» η Fraport ζητά να της παρασχεθούν αδιαμφισβήτητες εγγυήσεις για την παραχώρηση, αλλά επίσης, σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες, δυσκολεύεται να εξασφαλίσει χρηματοδότηση εξαιτίας του ρίσκου της χώρας.

Η σύμβαση για την παραχώρηση των αεροδρομίων δεν έχει ακόμη υπογραφεί, αν και πηγές με γνώση των λεπτομερειών της υπόθεσης διαβεβαιώνουν την «Κ» πως θα καταβληθεί ιδιαίτερη προσπάθεια, με επισπεύδοντα το ΤΑΙΠΕΔ, ώστε αυτό να καταστεί δυνατόν ενδεχομένως έως τα τέλη Νοεμβρίου μήπως και μπορέσει να εισπραχθεί εντός του 2015 και το τίμημα των 1,2 δισ. ευρώ που αναφέρεται στη συμφωνία.

Ενδεικτικές της κατάστασης είναι οι δηλώσεις πηγών με γνώση των όσων διημείφθησαν το προηγούμενο εξάμηνο μεταξύ Αθήνας και Fraport οι οποίες αποκαλύπτουν στην «Κ» πως οι Γερμανοί, λόγω πολιτικής και οικονομικής αβεβαιότητας στην Ελλάδα, είχαν φτάσει στο σημείο να ισχυρίζονται πως η προσφορά τους δεν ήταν δεσμευτική και να εξέταζαν την πλήρη αποχώρηση.