Σε επίσχεση εργασίας οι εργαζόμενοι της AirFastTickets

Σε επίσχεση εργασίας οι εργαζόμενοι της AirFastTickets

Σε επίσχεση εργασίας προχώρησαν οι εργαζόμενοι της AirFastTickets, επιβεβαιώνοντας τα σενάρια που κυκλοφορούσαν το προηγούμενο διάστημα περί «λουκέτου».

Όπως δήλωσε στο newpost.gr, ο γενικός γραμματέας της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Υπαλλήλων, Θάνος Βασιλόπουλος, τα προβλήματα είχαν αρχίσει από το καλοκαίρι, καθώς τον Ιούνιο ανεστάλη το δικαίωμα πώλησης εισιτηρίων

«Μια εταιρεία που ήταν στο peak της και πραγματοποιούσε τις δραστηριότητές της χωρίς προβλήματα, σταμάτησε απότομα να πληρώνει τις υποχρεώσεις της», τονίζει και προσθέτει πως η AirFastTickets σταμάτησε να πληρώνει τους εργαζομένους τον Μάιο.

Υπενθυμίζεται ότι η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ) είχε προχωρήσει στην αναστολή των συμφωνιών πωλήσεων αεροπορικών εισιτηρίων που είχε η εταιρεία στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία, καθώς δεν έχει επιτευχθεί συμφωνία για την αποπληρωμή των οφειλών της, με αποτέλεσμα να μην μπορεί  η AirFastTickets να διαθέτει αεροπορικά εισιτήρια σε αυτές τις χώρες-αγορές.

Πιο συγκεκριμένα, η ΙΑΤΑ ανακάλεσε τη δυνατότητα πωλήσεων από τα γραφεία αυτά, αλλά και από το ελληνικό γραφείο τον Ιούνιο, μετά τις οφειλές ύψους 45 εκατ. ευρώ που όπως διαπιστώθηκε είχε η εταιρεία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το τουριστικό πρακτορείο φέρεται να αδυνατούσε να καταβάλει πληρωμές 13,9 εκατ. ευρώ για το Ηνωμένο Βασίλειο, 22 εκατ. ευρώ για την Γερμανία και 9 εκατ. ευρώ για την Ελλάδα για την περίοδο Μαΐου-Ιουνίου.

Ωστόσο, τότε, η AirFastTickets δήλωνε ότι παρά το αδιέξοδο των συζητήσεων με την ΙΑΤΑ, θα μπορούσε τελικά να επιτευχθεί μία συμφωνία διευθέτησης των απαιτήσεων με τον Οργανισμό ή με τις αεροπορικές εταιρίες και πως εξακολουθεί να εργάζεται προς αυτήν την κατεύθυνση.

Σε επίσχεση εργασίας οι εργαζόμενοι

«Δεν υπάρχει αντικείμενο εργασίας, οι 60-70 εργαζόμενοι δεν έχουν τι να κάνουν και έχουν προχωρήσει σε επίσχεση εργασίας», επισημαίνει στο newpost.gr ο κ. Βασιλόπουλος και αναφέρει πως «το Διοικητικό Συμβούλιο δεν εμφανίζεται πουθενά».

Σύμφωνα με τον ίδιο, η εργοδοσία είναι ανύπαρκτη, ενώ δεν εμφανίστηκε ούτε στην τριμερή επιτροπή που συγκλήθηκε γι' αυτό το λόγο στο Υπουργείο Εργασίας τον Ιούλιο.

Ο γ.γ. της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Υπαλλήλων πάντως δεσμεύτηκε τις επόμενες ημέρες να έχει στη διάθεσή του περισσότερα στοιχεία, σχετικά με τη διακοπή λειτουργίας της εταιρείας. 

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί, πως οι δύο ιστοσελίδες, www.airfasttickets.gr και www.airfasttickets.com, έχουν «κατέβει» και οι σελίδες της εταιρείας στα social media έχουν να ανανεωθούν από τον Αύγουστο. 

«Δική μου ιδέα η επίσχεση», λέει ο τέως CEO της AirFastTickets

Από την πλευρά του, ο τέως CEO της εταιρείας, Νίκος Κοκλώνης, μιλώντας στο newpost, υποστηρίζει πως ήταν δική του ιδέα η επίσχεση εργασίας και περιγράφει πώς έφτασε η εταιρεία σε αυτό το σημείο. 

Ο κ. Κοκλώνης τονίζει:

Μετά την αντίρρησή μου για το κλείσιμο της ελληνικής εταιρείας, σταμάτησαν να πληρώνουν το προσωπικό, άρα η εταιρεία κάποια στιγμή θα πήγαινε σε πτώχευση. Σταμάτησαν να πληρώνουν το προσωπικό και έτσι έγινε η επίσχεση. 

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι εργαζόμενοι δεν έχουν πληρωθεί τους μισθούς του Ιουλίου και του Αυγούστου, ενώ ξεκαθαρίζει πως ο Jason Chen έχει ποινικά ευθύνη, ως επικεφαλής του ΔΣ. «Σαν Κοκλώνης δεν είμαι κάτι στην AirFastTickets Ελλάδος», λέει.

«Η ελληνική εταιρεία είναι ανοιχτή, αλλά έχει πουληθεί σε αμερικανική εταιρεία. Η ελληνική εταιρεία είναι στη φάση που δεν μπορεί να πληρώσει μισθούς, όχι γιατί δεν έχει, αλλά γιατί προσπαθούν να συγκαλέσουν Γενική Συνέλευση των μετόχων», επισημαίνει.

Όσον αφορά στις ιστοσελίδες της εταιρείας, www.airfasttickets.gr και www.airfasttickets.com, ο κ. Κοκλώνης δήλωσε πως έχουν «κατέβει», επειδή δεν έχει πληρωθεί ο server, αλλά θα «ανέβουν» και πάλι. 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο