Βαριά βιομηχανία ο τουρισμός - Στόχος η προσέλκυση ξένων και τον χειμώνα

Βαριά βιομηχανία ο τουρισμός - Στόχος η προσέλκυση ξένων και τον χειμώνα

Σε ''βαριά βιομηχανία'' της χώρας παρά την κρίση και τα capital controls εξακολουθεί να εξελλίσσεται ο τουρισμός, με αριθμούς ρεκόρ σε αφίξεις και έσοδα, κάνοντας τους ιθύνοντες να στοχεύουν πλέον και στην ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού που θα φέρουν κόσμο και εκτός καλοκαιρινής σεζόν.

Όπως δήλωσε στο πρόσφατο συνέδριο της Prodexpo η αναπληρώτρια υπουργός Έλενα Κουντουρά, η φετινή χρονιά ''έκλεισε'' ιδιαίτερα κερδοφόρα για την χώρα, με αριθμούς που ΄'΄ζαλίζουν'' , τηρουμένων των αναλογιών και της κατάστασης που βίωσαν όλοι οι κλάδοι το περασμένο καλοκαίρι, αφού πάνω από 25 εκατ. τουρίστες ήρθαν στην Ελλάδα, αποφέροντας συνολικά κέρδη 15,5 δισ. ευρώ.

Παρόλαυτα, σημείωσε ότι υπάρχουν ακόμα πολλά που μπορούν να γίνουν αφού το μέλλον του τουρισμού βρίσκεται στα σύγχρονα ξενοδοχειακά καταλύματα, καθώς δεν υπάρχουν όσα θα έπρεπε και οι ανάγκες της χώρας μας όσο αυξάνεται ο αριθμός και η ποιότητα των τουριστών γίνονται μεγαλύτερες σε αυτόν τον κλάδο.

Εξάλλου, ανάμεσα στους στόχους του υπουργείου Τουρισμού, αλλά και των επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο είναι πλέον και η προσπάθεια ''επιμήκυνσης'' της τουριστικής σεζόν και δημιουργίας κινήτρων και εναλλακτικών μορφών τουρισμού προκειμένου να προσελκύονται τουρίστες και κατά την διάρκεια του χειμώνα.

Σ' αυτό το πλαίσιο εντάσσονται οι πρόσφατες απόπειρες ''λανσαρίσματος'' της χώρας μας όχι μόνο ως προορισμού για ήλιο, θάλασσα και καλοκαίρι, αλλά και ως προορισμός για εναλλακτικά αθλήματα, υψηλή γαστρονομία, αλλά και ως τόπος για θρησκευτικό τουρισμό, λόγω των πολλών μονών και σημείων προσκυνήματος του ορθόδοξου δόγματος. 

Προς αυτή την κατεύθυνση, εξάλλου, κινήθηκε και η πρωτοβουλία του ΗΑΤΤΑ -Σύνδεσμος των Εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων - για την κίνηση με τίτλο ΄΄Δώδεκα΄΄, η οποία εργάζεται για την καθιέρωση του τουρισμού δέδωκα μήνες το χρόνο, με κάθε μήνα να ''αντιπροσωπεύει'' διαφορετικό είδος αναψυχής για έναν τουρίστα που θέλει να ανακαλύψει τη χώρα εκτός καλοκαιριού.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΗΑΤΤΑ κ. Λύσσανδρο Τσιλίδη ''πρέπει επιτέλους να δώσουμε σε όλους να καταλάβουν ότι η Ελλάδα δεν είναι μόνο ο ήλιος και η θάλασσα. Και αν καταφέρουμε να το προωθήσουμε αυτό, οι πρώτοι κερδισμένοι θα είμαστε εμείς''. 
 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο