current views are: 14

30 Νοεμβρίου 2015
Δημοσίευση07:50

Αύξηση στις πωλήσεις του Ομίλου Κορρές το εννεάμηνο

Αύξηση 12% παρουσίασαν οι πωλήσεις του Ομίλου ΚΟΡΡΕΣ το εννεάμηνο 2015 και ανήλθαν στα 43,9 εκατ. ευρώ από 39,4 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2014.

Δημοσίευση 07:50’

Αύξηση 12% παρουσίασαν οι πωλήσεις του Ομίλου ΚΟΡΡΕΣ το εννεάμηνο 2015 και ανήλθαν στα 43,9 εκατ. ευρώ από 39,4 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2014.

Αύξηση 12% παρουσίασαν οι πωλήσεις του Ομίλου ΚΟΡΡΕΣ το εννεάμηνο 2015 και ανήλθαν στα 43,9 εκατ. ευρώ από 39,4 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2014. 

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση η αύξηση των πωλήσεων είναι αποτέλεσμα της εξαιρετικά θετικής πορείας των στρατηγικών αγορών του Ομίλου.
Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 8,2 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2015 από 5,3 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2014. 

Τα αναπροσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων το 2014 ήταν 7,6 εκατ. ευρώ (με την αφαίρεση της επίπτωσης έκτακτου κόστους αναδιοργάνωσης). Με καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας 1,7 εκατ. ευρώ έκλεισε το εννεάμηνο του 2015 από -0,1 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2014. 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, στην Ελλάδα, ο Όμιλος ΚΟΡΡΕΣ θα συνεχίσει να στηρίζει εντατικά τη μάρκα στο βασικό κανάλι του φαρμακείου, με νέα προϊόντα σε στρατηγικές κατηγορίες, που φέρουν σημαντική καινοτομία σε επίπεδο πρωτογενούς έρευνας, εξειδικευμένων φυσικών συστατικών και τεχνολογίας, αλλά και δημιουργικές προωθητικές ενέργειες στο σημείο πώλησης προς όφελος του καταναλωτή. 

Σε ό,τι αφορά στη συμμετοχή της εξαγωγικής δραστηριότητας στη συνολική απόδοση του Ομίλου, αυτή κατέγραψε περαιτέρω αύξηση, αποτελώντας το 46% των ενοποιημένων πωλήσεών του, επισημαίνεται στην ανακοίνωση. Η Αμερική πρωταγωνιστεί στην ανοδική πορεία του Ομίλου ΚΟΡΡΕΣ, όπως καταγράφεται στα αποτελέσματα εννεαμήνου 2015, καθώς τα βασικά δίκτυα πώλησης, όπως τα καταστήματα SEPHORA και το τηλεοπτικό κανάλι HSN, καταγράφουν υψηλούς διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης. 

Στην Ευρώπη, τη μεγαλύτερη δυναμική παρουσίασαν η Αγγλία και η Νορβηγία, προερχόμενη κυρίως από την οργανική ανάπτυξη των υφιστάμενων σημείων πώλησης, το άνοιγμα νέων σημείων και το λανσάρισμα νέων προϊόντων στις στρατηγικές κατηγορίες του προσώπου και του σώματος.

Τέλος, το β’ τρίμηνο του 2015 σηματοδότησε την επίσημη έναρξη διάθεσης των προϊόντων ΚΟΡΡΕΣ στην αγορά της Βραζιλίας, στο πλαίσιο της στρατηγικής συμφωνίας με την AVON –μία νέα, δυναμική αγορά που ήδη εξελίσσεται εξαιρετικά θετικά.
 


σχετικα αρθρα