Σταθάκης: Στόχος να αποφύγουμε την πώληση των κόκκινων δανείων ΜμΕ

Σταθάκης: Στόχος να αποφύγουμε την πώληση των κόκκινων δανείων ΜμΕ

«Μέχρι σήμερα, ο νόμος Δένδια έχει πολύ μικρό αποτέλεσμα στην αγορά, καθώς μόνο 19 επιχειρήσεις έχουν ενταχθεί στο νόμο. Η θέσπιση, λοιπόν, ενός πιο λειτουργικού πλαισίου, με στόχο τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων που θα ενταχθούν σε αυτό, είναι στόχος της κυβέρνησης». Αυτό επεσήμανε ο υπουργός Οικονομίας, Γιώργος Σταθάκης, χαιρετίζοντάς τη σημερινή πρώτη συνεδρίαση του νέου Εθνικού Συμβουλίου Καταναλωτή και Αγοράς (ΕΣΚΑ), μετά από πέντε χρόνια αδράνειας του θεσμού.

Ο υπουργός ανέφερε ότι τα κόκκινα δάνεια είναι το θέμα αιχμής αυτήν την περίοδο σε ό,τι αφορά στα θέματα προστασίας του πολίτη και σημείωσε ότι πρόθεση της κυβέρνησης είναι να εξαιρέσει από την πρωτογενή αγορά τα κόκκινα στεγαστικά δάνεια πρώτης κατοικίας και τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, στον επόμενο κύκλο διαπραγματεύσεων με τους δανειστές.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο υπουργός στον νόμο Δένδια, αναφέροντας ότι στόχος του υπουργείου είναι η παράτασή του, μέσω της θέσπισης ενός πιο λειτουργικού πλαισίου. Υπενθυμίζεται ότι με βάση την ισχύουσα νομοθεσία οι επιχειρήσεις θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση ρύθμισης προς τις τράπεζες, μέχρι τις 31/3/2016.

«Έχουν γίνει πολλά σε αυτό τον τομέα των κόκκινων δανείων, είπε ο υπουργός και είναι πιο ικανό το σύστημα, με ισχυρότατη κοινωνική προστασία, να συνεχίσει να προστατεύει τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα της χώρας με γρήγορη αποκλιμάκωση του προβλήματος, ώστε να μπορέσουν οι τράπεζες να χρηματοδοτήσουν εκ νέου τις επιχειρήσεις με υγιείς όρους αγοράς», είπε ο υπουργός.

Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Καταναλωτή Αντώνης Παπαδεράκης, που προεδρεύει του Συμβουλίου, περιέγραψε τα βασικά θέματα που θα με τα οποία θα ασχοληθεί το Συμβούλιο το επόμενο διάστημα.  Όπως είπε αυτά είναι η τιμολογιακή πολιτική των τραπεζών, η επέκταση των ενώσεων καταναλωτών σε όλη τη χώρα,  ανακοινώνοντας εκ νέου πιστοποίηση τους, η αναβάθμιση του παρατηρητηρίου τιμών και η υλοποίηση μιας στρατηγικής για την ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα.

 

 

 

 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο