current views are: 11

22 Δεκεμβρίου 2015
Δημοσίευση11:41

Βάζει πλώρη για τους «μεγάλους» η ΕΖΑ – Οι στόχοι για το 2016

Στην ενίσχυση της παρουσίας τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στο εξωτερικό, στον διπλασιασμό της παραγωγικής της δυναμικότητας άνω των 200.000 εκατόλιτρων, στην παραγωγή αναψυκτικών με βάση τη βύνη αλλά και στην είσοδο της στην αγορά των flavors water και του τσαγιού στοχεύει το 2016 η «εzα πρότυπος ελληνική ζυθοποιία».

Δημοσίευση 11:41’

Στην ενίσχυση της παρουσίας τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στο εξωτερικό, στον διπλασιασμό της παραγωγικής της δυναμικότητας άνω των 200.000 εκατόλιτρων, στην παραγωγή αναψυκτικών με βάση τη βύνη αλλά και στην είσοδο της στην αγορά των flavors water και του τσαγιού στοχεύει το 2016 η «εzα πρότυπος ελληνική ζυθοποιία».

Στην ενίσχυση της παρουσίας τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στο εξωτερικό, στον διπλασιασμό της παραγωγικής της δυναμικότητας άνω των 200.000 εκατόλιτρων, στην παραγωγή αναψυκτικών με βάση τη βύνη αλλά και στην είσοδο της στην αγορά των flavors water και του τσαγιού στοχεύει το 2016 η «εzα πρότυπος ελληνική ζυθοποιία».

Σε ενημερωτική συνάντηση της διοίκησης της εταιρείας με δημοσιογράφους παρουσιάστηκε το πλάνο για τα επόμενα έτη σύμφωνα με το οποίο η ΕΖΑ ετοιμάζεται να αφήσει πίσω της τον ευνοϊκό για αυτήν Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης (ΕΦΚ) και να περάσει από τη μικροζυθοποία στην ομάδα των μεγάλων παικτών.

Όπως είπε ο πρόεδρος της εταιρείας κ. Αθ. Συριανός:

H Ελλάδα κρύβει ευκαιρίες. Ωστόσο θα πρέπει να υπάρξει μια στρατηγική στήριξης των μεσαίων επιχειρήσεων αφού αυτές θα είναι η πλατφόρμα ανάπτυξης και μεγάλων σχημάτων. 

Πρόσφατα η εzα ολοκλήρωσε μια επένδυση ύψους 5,5 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση της μονάδας της στην Αταλάντη με νέες γραμμές συσκευασίας κουτιών και αναψυκτικών. 
Παράλληλα εξαγόρασε μια γραμμή παραγωγής της πρώην ζυθοποιίας Craft, ύψους 1,5 εκατ. ευρώ ενώ για το 2017 δρομολογεί και την επέκταση της γραμμής συσκευασίας στη παραγωγή γυάλινης φιάλης.

Σύμφωνα με τον κ. Συριανό η εταιρεία πραγματοποιεί συζητήσεις για την ανάπτυξη συνεργιών κυρίως με γνώμονα την ενίσχυση της εξωστρέφειας της.  

Ήδη διαθέτει τα προϊόντα της σε Ολλανδία, Γερμανία, Κύπρο, Ισραήλ, Μάλτα και σε χώρες των Βαλκανίων ενώ στους στόχους για το επόμενο διάστημα βρίσκονται οι αγορές της Μέσης Ανατολής και της Β. Αφρικής.

Σε ό,τι αφορά τα αναψυκτικά έχει ήδη ξεκινήσει η παραγωγή κωδικών ιδιωτικής ετικέτας, οι οποίοι διατίθενται στην αγορά του Ισραήλ.

Τέλος, η εταιρεία εκτιμά ότι το 2015 θα κλείσει με διατήρηση του τζίρου στα 17 εκατ. ευρώ, ενώ εκτιμά ότι η επιστροφή στην κερδοφορία θα γίνει σε βάθος διετίας όταν και θα ολοκληρωθεί το επενδυτικό της πλάνο.


σχετικα αρθρα