current views are: 9

12 Φεβρουαρίου 2016
Δημοσίευση18:53

5ο Hellenic CIO Forum: Αξιοποιώντας αποτελεσματικά τα δεδομένα των καταναλωτών

H πολυπλοκότητα της αγοράς και η εξέλιξη των τεχνολογιών της πληροφορικής, έχουν πλέον δημιουργήσει ένα νέο οικοσύστημα. Έτσι, κάθε επιχείρηση θα πρέπει να εντοπίζει, δημιουργεί και παράγει ποιοτικά δεδομένα με σκοπό την ενίσχυση των επιχειρηματικών αποφάσεων και την καλύτερη κατανόηση της αγοράς. 

Δημοσίευση 18:53’

H πολυπλοκότητα της αγοράς και η εξέλιξη των τεχνολογιών της πληροφορικής, έχουν πλέον δημιουργήσει ένα νέο οικοσύστημα. Έτσι, κάθε επιχείρηση θα πρέπει να εντοπίζει, δημιουργεί και παράγει ποιοτικά δεδομένα με σκοπό την ενίσχυση των επιχειρηματικών αποφάσεων και την καλύτερη κατανόηση της αγοράς. 

H πολυπλοκότητα της αγοράς και η εξέλιξη των τεχνολογιών της πληροφορικής, έχουν πλέον δημιουργήσει ένα νέο οικοσύστημα. Έτσι, κάθε επιχείρηση θα πρέπει να εντοπίζει, δημιουργεί και παράγει ποιοτικά δεδομένα με σκοπό την ενίσχυση των επιχειρηματικών αποφάσεων και την καλύτερη κατανόηση της αγοράς. 

Οι όγκοι δεδομένων που συλλέγονται σήμερα είναι τεράστιοι, το μεγαλύτερο, ωστόσο, ποσοστό τους είναι μη δομημένες πληροφορίες. Η απαίτηση να αναλύουμε το σύνολο όλων αυτών των στοιχείων σε ελάχιστους χρόνους, υποχρεώνει τις επιχειρήσεις να εντάξουν ενεργά λύσεις Advanced Analytics και διαχείρισης Big Data, έτσι ώστε να μπορούν να είναι παραγωγικές και να καλύπτουν τις προδιαγραφές που απαιτούνται. 

Οι αλλαγές είναι τεράστιες, οι δε προκλήσεις μεγαλύτερες και ανατρεπτικές. Οι επιλογές που προσφέρονται στην αγορά είναι πολλές και καλύπτουν σχεδόν το σύνολο των απαιτήσεων που υπάρχουν. Απαιτούν, όμως, την αλλαγή κουλτούρας και την ένταξη νέων διαδικασιών και πρακτικών στη λειτουργία των επιχειρήσεων. Ή ακολουθούμε τις προκλήσεις και προσαρμοζόμαστε στη νέα πραγματικότητα ή μένουμε στατικοί και σίγουρα θα ξεπεραστούμε από άλλες επιχειρήσεις που θα επενδύσουν στην αναζήτηση της ποιοτικής πληροφορίας και βάσει αυτής της λογικής θα δομήσουν την επιχειρησιακή τους στρατηγική. 

Όλα αυτά συζητήθηκαν στο 5ο ετήσιο συνέδριο του Hellenic CIO Forum, που λειτουργεί στο πλαίσιο του Ελληνικού Ινστιτούτου Πληροφορικής & Επικοινωνιών της ΕΕΔΕ, με θέμα «Data Analytics Innovation – Agile your Customer Insights». Για το φλέγον αυτό θέμα,  ανώτατα στελέχη πληροφορικής (Chief Information Officers) αντάλλαξαν ιδέες και πρακτικές με τους ειδικούς του χώρου των analytics. Είναι βέβαιο ότι για όσους το παρακολούθησαν -και μέσα από τα case studies που παρουσιάστηκαν- θα λειτουργήσει ως έναυσμα για πιο καινοτομική προσέγγιση και για ένα μεγαλύτερο και καλύτερο άλμα. Για μια ακόμη φορά το συνέδριο τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι από τον ακαδημαϊκό χώρο.

Το 5ο Hellenic CIO Forum πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του ΣΕΒ και του ΣΕΠΕ, ενώ είχε και την υποστήριξη του CIO Forum της Γερμανίας (VOICE). Μάλιστα, οι παριστάμενοι  είχαν την ευκαιρία να δουν μέσω βίντεο τον πρόεδρο του Voice, Dr. Thomas Endres, ο οποίος μοιράστηκε με τους συμμετέχοντες του συνεδρίου τον τρόπο με τον οποίο οι Γερμανοί CIOs αντιμετωπίζουν τα ίδια θέματα. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος το συνέδριο απευθυνόταν στους CIOs των μεγαλύτερων εταιριών και οργανισμών στην Ελλάδα. 

Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν οι εταιρίες: Accenture, Cisco, COSMOTE, DELL, EY, Hewlett Packard Enterprise, IBM, Microsoft, SAS, Oracle. Υποστηρικτές: Check Point, ITWay, DIS, FRISS, Huaweii, Lenovo, METAXA, Odyssey Consultants, Xerox. Χορηγοί επικοινωνίας: Manager, Σοφοκλέουςin, Tech-in. Τηλεοπτικός χορηγός: SBC TV.

 

 

 

 

 


σχετικα αρθρα