current views are: 6

7 Ιουνίου 2016
Δημοσίευση11:01

Η εντυπωσιακή ελληνική παρουσία της Weber Shandwick Athens στα EMEA Sabre Awards

Η κατάκτηση ενός GOLD SABRE AWARD, οι τρεις υποψηφιότητες βραβείων, η ιδιαίτερα θετική αναφορά του Holmes Report στην αποτελεσματικότητα και τη δημιουργικότητα του agency και η εξαιρετικά τιμητική παρουσία του Διευθύνοντος Συμβούλου της στην κριτική επιτροπή των φημισμένων EMEA (Europe, Middle East, Africa) Sabre Awards ήταν ο απολογισμός της Weber Shandwick Athens στα φετινά βραβεία, η τελετή απονομής των οποίων διεξήχθη στο Βερολίνο.

Δημοσίευση 11:01’

Η κατάκτηση ενός GOLD SABRE AWARD, οι τρεις υποψηφιότητες βραβείων, η ιδιαίτερα θετική αναφορά του Holmes Report στην αποτελεσματικότητα και τη δημιουργικότητα του agency και η εξαιρετικά τιμητική παρουσία του Διευθύνοντος Συμβούλου της στην κριτική επιτροπή των φημισμένων EMEA (Europe, Middle East, Africa) Sabre Awards ήταν ο απολογισμός της Weber Shandwick Athens στα φετινά βραβεία, η τελετή απονομής των οποίων διεξήχθη στο Βερολίνο.

Η κατάκτηση ενός GOLD SABRE AWARD, οι τρεις υποψηφιότητες βραβείων, η ιδιαίτερα θετική αναφορά του Holmes Report στην αποτελεσματικότητα και τη δημιουργικότητα του agency και η εξαιρετικά τιμητική παρουσία του Διευθύνοντος Συμβούλου της στην κριτική επιτροπή των φημισμένων EMEA (Europe, Middle East, Africa) Sabre Awards ήταν ο απολογισμός της Weber Shandwick Athens στα φετινά βραβεία, η τελετή απονομής των οποίων διεξήχθη στο Βερολίνο.

Το GOLD SABRE AWARD αφορούσε στην καμπάνια «Σώσε το Σκιουράκι» της Nestlé / Nescafé και αποτέλεσε τη μεγαλύτερη επιβράβευση της δημιουργικότητας και της αποτελεσματικότητας της ομάδας της Weber Shandwick καθώς και του επιτυχημένου engagement του agency με το συνεργάτη του για την επίτευξη των στόχων του.

Η πολυβραβευμένη καμπάνια αντιμετώπισε με εξαιρετική επιτυχία φήμες και ανυπόστατες online διαδόσεις αναφορικά με την ποιότητα του Nescafé και του Nescafé Frappé. Ο Nescafé άνοιξε έναν εποικοδομητικό διάλογο με τους καταναλωτές μέσω μιας χιουμοριστικής digital καμπάνιας και πρωταγωνιστές τα συμπαθή σκιουράκια, δίνοντας τέλος στις αβάσιμες φήμες και ενημερώνοντάς τους για την 100% φυσική προέλευση του αγαπημένου τους καφέ. Οι θετικές αναφορές για τον Nescafé αυξήθηκαν από το 10% στο 26% ενώ αντίθετα, οι αρνητικές αναφορές μειώθηκαν από 41% στο 27%, μετά την λήξη της καμπάνιας. Το video ήταν το No 1 στο Google’s Hellas ads leaderboard για το έτος 2015.

Η Weber Shandwick Athens κατεγράφη, επίσης, ως shortlisted για ακόμη δύο διακρίσεις. Ήταν υποψήφια του Holmes Report για «2016 Mediterranean PR Consultancy of the Year». Το ίδιο το Holmes Report έκανε ιδιαίτερη αναφορά για την εξαιρετική λειτουργία και τα εντυπωσιακά αποτελέσματα του agency στην Ελλάδα, επισημαίνοντας μάλιστα ότι αυτά ήρθαν μέσα σε ένα ιδιαίτερα αντίξοο οικονομικό περιβάλλον.

Ταυτόχρονα, η Weber Shandwick Athens ήταν shortlisted για την επικοινωνιακή υποστήριξη των Αθηναϊκών Θεάτρων μέσω της χρήσης experiential τεχνικών και της παραγωγής «Scooby Doo & the Mystery of the Pyramid».

Τέλος, ιδιαίτερα τιμητική για τη Weber Shandwick ήταν η παρουσία του Διευθύνοντος Συμβούλου της Δημήτρη Μιχόπουλου στην κριτική επιτροπή των βραβείων. Η σχετική πρόσκληση ήταν το επιστέγασμα των εξαιρετικά θετικών αποτελεσμάτων του agency, τα τελευταία χρόνια, περίοδο που εμφανίζει εντυπωσιακούς δείκτες ανάπτυξης σε κάθε επίπεδο.


σχετικα αρθρα