Η Ελληνικά Κελλάρια Οίνων ανάμεσα στα Διαμάντια της Ελληνικής Οικονομίας

Η Ελληνικά Κελλάρια Οίνων ανάμεσα στα Διαμάντια της Ελληνικής Οικονομίας

Η Ελληνικά Κελλάρια Οίνων, η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής κρασιού στην Ελλάδα, με ισχυρή εξαγωγική παρουσία σε 35 χώρες της υφηλίου, βραβεύθηκε με τιμητική διάκριση κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης επιχειρηματικής αριστείας DIAMONDS OF THE GREEK ECONOMY 2016, που διοργάνωσε η Active Business Publishing στο ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετανία», την Τετάρτη 29 Ιουνίου. 

Τη διάκριση που συγκαταλέγει την Ελληνικά Κελλάρια Οίνων, ανάμεσα στα Διαμάντια της Ελληνικής Οικονομίας, παρέλαβε ο διευθυντής marketing της εταιρείας κος Thomas Kunstmann.

Στόχος της εκδήλωσης, ήταν η ανάδειξη των υγιέστερα αναπτυσσόμενων επιχειρήσεων στη χώρα. Ανάμεσα σε 7.000 εταιρείες, ξεχώρισαν οι 320, οι οποίες και βραβευτήκαν.  Στην εκδήλωση συμμετείχαν πάνω από 450 εκπρόσωποι εκ των ισχυρότερων εταιρειών της χώρας.

Οι εκπρόσωποι  του επιχειρηματικού κόσμου ανακοίνωσαν σημαντικά επενδυτικά σχέδια ενώ την ίδια στιγμή τόνισαν προς τους εκπροσώπους του πολιτικού προσωπικού της χώρας την ανάγκη να αρθούν τα εμπόδια των επιχειρήσεων και να κρατηθεί ζωντανό το τελευταίο κομμάτι της κοινωνίας που εξακολουθεί να παράγει υπεραξία στον τόπο.

Τα δροσερά κρασιά Λευκός Κύκνος και Μαύρος Κύκνος, της Ελληνικά Κελλάρια Οίνων, συνόδευσαν γευστικά την ολοκλήρωση της απονομής των διακρίσεων επιχειρηματικής αριστείας «Diamonds of the Greek Economy 2016» που στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, προσελκύοντας πλήθος κόσμου με την ιδιαίτερη γεύση και το γεμάτο τους άρωμα.

Η εταιρία παράγει επώνυμα ελληνικά κρασιά, όλων των τύπων, σε διάφορες συσκευασίες. Δημιουργούνται στα Οινοποιεία της, σε όλη την Ελλάδα και συσκευάζονται στα εμφιαλωτήρια της Ελληνικά Κελλάρια στο Μαρκόπουλο Αττικής, όπου βρίσκεται και η έδρα της. 

Όλα τα οινικά προϊόντα της αποτελούν υπερήφανους πρεσβευτές της ελληνικής γης, του Έλληνα αμπελουργού και της σύγχρονης ελληνικής οινοποιίας, καθώς καλύπτουν άξια τις γευστικές απαιτήσεις των πολιτών του κόσμου. Δεν είναι λίγες, άλλωστε, οι  σειρές κρασιών της εταιρείας, όπως το Αλλοτινό, Ποικιλιακά Λουλούδια, Calliga  Apelia και η «value for money» σειρά Κύκνος, που έχουν κερδίσει τη σταθερή προτίμηση του καταναλωτικού κοινού.

Πέρα από τα κρασιά δικής της παραγωγής, η Ελληνικά Κελλάρια Οίνων Α.Ε θέλησε, τα τελευταία χρόνια, να διευρύνει την γκάμα της, με νέες προτάσεις προς τους Έλληνες και ξένους καταναλωτές.

Έτσι, προχώρησε σε εταιρική και εμπορική συμφωνία με τον οινολόγο και οινοποιό, Άγγελο Ρούβαλη, που αφορά την διακίνηση των προϊόντων του στην ελληνική και διεθνή αγορά. Ο Άγγελος Ρούβαλης, τέως Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικού Οίνου (ΣΕΟ), έχει το οινοποιείο του στους λόφους που βρίσκονται πάνω από το Αίγιο και δραστηριοποιείται αξιοποιώντας περίτεχνα τους μοναδικούς στον κόσμο, αμπελώνες των πλαγιών της Αιγιαλείας. Τα κρασιά του, περιορισμένης ποσοτικά, παραγωγής, αναγνωρισμένα ως πολύ υψηλής ποιότητας, έχουν κερδίσει την προτίμηση των απαιτητικών φίλων του κρασιού. Μερικά από αυτά είναι το φημισμένο «Ασπρολίθι», η δυναμική σειρά κρασιών «Μικρός Βοριάς» και οι οίνοι μακρόχρονης παλαίωσης «IANOS».

Από τις αρχές του 2010 η Ελληνικά Κελλάρια Οίνων Α.Ε. προχώρησε σε μία ακόμα συνεργασία με τον παραγωγό Ανέστη Μπαμπατζιμόπουλο, που πολλοί τον χαρακτηρίζουν ως «άρχοντα της απόσταξης».  Με την συμφωνία αυτή, η εταιρεία μεγάλωσε ακόμα περισσότερο τη γκάμα της, με τα παραδοσιακά αποστάγματα ΜΠΑΜΠΑΤΖΙΜ (ούζα, τσίπουρα, αποστάγματα Στέμφυλων Σταφυλής) αλλά και με τα βιολογικά, ποιοτικά κρασιά από το Κτήμα του.

Η εταιρεία, όμως, δεν στάθηκε μόνο σε στρατηγικές επιλογές στην Ελλάδα. Στράφηκε και στο εξωτερικό, αναγνωρίζοντας την δύναμη της παγκοσμιοποίησης. Γι’ αυτό αποφάσισε την στρατηγική συμφωνία και εμπορική συνεργασία με την Νο1 Γαλλική Εταιρία παραγωγής και διακίνησης κρασιών, την GRAND CHAIS DE FRANCE. Φέτος, το 2016, εγκαινιάζει την νέα της συνεργασία με τον ΕΟΣ ΣΑΜΟΥ, ενισχύοντας τη θέση του στην εγχώρια και διεθνή αγορά.

Η υψηλή δυναμική της Ελληνικά Κελλάρια Οίνων διακρίνεται από το χτίσιμο στρατηγικών συνεργασιών, με διακεκριμένα ονόματα-εταιρείες του οινικού κλάδου, αλλά και των ποτών, αποδεικνύοντας έτσι την «εξωστρεφή» φιλοσοφία και τον διαχρονικό της στόχο για την ανάδειξη ποιοτικών προϊόντων

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο