current views are: 1

10 Ιουλίου 2016
Δημοσίευση13:15

Κουντουρά: Πρόωρη κάθε πρόβλεψη που αφορά στις επιπτώσεις του Brexit στον τουρισμό

Κάθε πρόβλεψη που αφορά στις επιπτώσεις του Brexit στον ελληνικό τουρισμό βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα είναι πρόωρη, τονίζει η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά, σε συνέντευξή της στην εφημερίδα “Αυγή”. 

Δημοσίευση 13:15’

Κάθε πρόβλεψη που αφορά στις επιπτώσεις του Brexit στον ελληνικό τουρισμό βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα είναι πρόωρη, τονίζει η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά, σε συνέντευξή της στην εφημερίδα “Αυγή”. 

Κάθε πρόβλεψη που αφορά στις επιπτώσεις του Brexit στον ελληνικό τουρισμό βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα είναι πρόωρη, τονίζει η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά, σε συνέντευξή της στην εφημερίδα “Αυγή”.

Όπως διευκρινίζει, έως σήμερα έχει δρομολογηθεί ο κύριος όγκος των κρατήσεων των tour operators του εξωτερικού και δεν φαίνεται να επηρεάζεται ο εξερχόμενος τουρισμός της Βρετανίας. “Ωστόσο”, θα πει, “παρακολουθούμε καθημερινά την εξέλιξη των κρατήσεων και της τάσης στην εξέλιξη της τουριστικής κίνησης. Οι μακροπρόθεσμες επιπτώσεις θα εξαρτηθούν από πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες και θα χρειαστεί αρκετός χρόνος, όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά και για όλες τις ευρωπαϊκές αγορές να αποτιμήσουν την κατάσταση σε όλες της τις πλευρές”.

Στο μεταξύ, ερωτηθείσα αν υπάρχει σχεδιασμός προκειμένου να βελτιωθεί η ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, η κ. Κουντουρά, αφού επισημαίνει ότι η Ελλάδα αυτήν τη στιγμή αποτελεί την πιο ανταγωνιστική πρόταση στην Ευρώπη σε ελκυστικότητα, αυθεντικότητα, εύρος επιλογών και σε σχέση ποιότητας-τιμης, σημειώνει πως “με την επανεκκίνηση της οικονομίας μας, με τις νέες προοπτικές για την ανάπτυξη και μέσα από τον έλεγχο της φοροδιαφυγής, μπορούμε να δούμε το θέμα διαφορετικά τα επόμενα χρόνια”.

Τέλος, η κ. Κουντουρά επισημαίνει ότι στους στρατηγικούς στόχους περιλαμβάνεται η ανάπτυξη του τουρισμού υψηλών απαιτήσεων για τουρίστες υψηλού εισοδηματικού επιπέδου, για την άμεση αύξηση των εσόδων ανά επισκέπτη, και στην κατεύθυνση αυτή, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει “κάναμε άνοιγμα στις αγορές της Μέσης Ανατολής, των ΗΠΑ και της Κίνας, απ’ όπου βλέπουμε ήδη τα πρώτα θετικά αποτελέσματα”.


σχετικα αρθρα