Τεράστιες απώλειες από τις απεργίες στα ΜΜΜ: Στα 150.000 ευρώ ο «λογαριασμός» ανά ημέρα
Πολυδάπανη αποδεικνύεται κάθε ημέρα απεργίας των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με την ΣΤΑΣΥ να «χάνει» κάθε φορά που οι υπάλληλοί της κατεβάζουν ρολά πάνω από 150.000 ευρώ.
Πολυδάπανη αποδεικνύεται κάθε ημέρα απεργίας των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με την ΣΤΑΣΥ να «χάνει» κάθε φορά που οι υπάλληλοί της κατεβάζουν ρολά πάνω από 150.000 ευρώ.
Πολυδάπανη αποδεικνύεται κάθε ημέρα απεργίας των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με την ΣΤΑΣΥ να «χάνει» κάθε φορά που οι υπάλληλοί της κατεβάζουν ρολά πάνω από 150.000 ευρώ.
Σύμφωνα με την Καθημερινή, μετά την «πληγή» της εισιτηριοδιαφυγής που κοστίζει εκατομμύρια ευρώ στον οργανισμό, έρχονται τώρα να προστεθούν και οι απεργίες, που συμβάλλουν ακόμα περισότερο στην κακή του οικονομική κατάσταση.
Και σαν να μην έφτανε αυτό, η απεργία στα ΜΜΕ «βυθίζει» την πρωτεύουσα στο απόλυτο κυκλοφοριακό χάος, καθώς οι πολίτες έχουν στην διάθεσή τους μόνο τα μέσα που κινούνται στους δρόμους, τα ταξί και τα Ι.Χ. τους.
Πρακτικά, όμως, η κάθε ημέρα απεργίας στα ΣΤΑΣΥ, σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης πεπραγμένων του 2015 κοστίζει γύρω στα 152.738 ευρώ από τις μη πωλήσεις εισιτηρίων, ποσό διόλου ευκαταφρόνητο στις ημέρες μας, αν συνδυαστεί μάλιστα και με τις πρόσφατες ζημιές στα ακυρωτικά μηχανήματα που ανεβάζουν ακόμα περισσότερο τον λογαριασμό.
Σε αυτά, επίσης, θα πρέπει να προστεθούν και οι ημερήσια μισθολογική δαπάνη για τους υπαλλήλους της εταιρείας, όταν βέβαια οι υπάλληλοι πληρώνονται, το οποίο φτάνει 70.000 ευρώ. Αν υπολογιστεί ότι ξάθε μέρα εκτελούνται 20 ωρών δρομολόγια, το κόστος της μίας ώρας στάσης εργασίας αντιστοιχεί σε 7.636 ευρώ. Είναι χαρακτηριστικό ότι η τρίωρη στάση εργασίας της προηγούμενης εβδομάδας κόστισε, ούτε λίγο, κοντά στα 23.000 ευρώ!
Συνολικά, μάλιστα, το ποσό από τις 3 ημέρες που θα παραμείνουν ”νεκρές” οι γραμμές του μετρό, του τραμ και του ηλεκτρικού, (καθώς 24ωρες απεργίες θα γίνουν και την επόμενη εβδομάδα, την Τετάρτη 1 και την Παρασκευή 3 Μαρτίου συνυπολογιζόμενης και της τρίωρης στάσης εργασίας της προηγούμενης εβδομάδας θα φτάσει σχεδόν μισό εκατομμύριο ευρώ, συγκεκριμένα 481.122 ερώ.
Εκτός από αυτό, οι συγκοινωνιολόγοι εξηγούν ότι οι απώλειες εσόδων τις ημέρες των στάσεων εργασίας δεν προέρχονται μόνο από τα εισιτήρια που δεν πωλούνται, αλλά και από αυτά που δεν… κόβονται πριν και μετά από αυτές, καθώς είναι πολλοί επιβάτες που εκμεταλλεύομενοι την κατάσταση και θεωρώντας ότι ο ελεγκτικός μηχανισμός θα είναι πιο χαλαρός, αποφασίζουν να μην βγάλουν εισιτήριο…
ολες οι ειδησεις
- Αποκάλυψη-βόμβα για την Κέιτ Μίντλετον: Από ποια μορφή καρκίνου πάσχει η πριγκίπισσα της Ουαλίας
- Δήμος Αθηναίων: Κλείνει 12 παιδικές χαρές για λόγους ασφαλείας – Αιχμές κατά Μπακογιάννη
- «Αδιάκριτος» επιβάτης φωτογράφισε τον Αλέξη Τσίπρα σε πτήση – Το rebranding που μελετούσε στο αεροπλάνο
- Hot η Αλεξάνδρα Παναγιώταρου: Νυχτοπερπατήματα με αβυσσαλέο ντεκολτέ!
Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr