ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τον δρόμο της ιδιωτικοποίησης παίρνουν ΔΕΗ, Αερολιμένας Αθηνών, ΔΕΠΑ, ΕΛΠΕ, ΕΥΑΘ και ΕΥΔΑΠ

του Θάνου Πασχάλη - Δημοσίευση 1 Απριλίου 2017, 19:09 / Ανανεώθηκε 1 Απριλίου 2017, 20:20
Τον δρόμο της ιδιωτικοποίησης παίρνουν ΔΕΗ, Αερολιμένας Αθηνών, ΔΕΠΑ, ΕΛΠΕ, ΕΥΑΘ και ΕΥΔΑΠ
Facebook Twitter Whatsapp

Στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πρόσληψη εξειδικευμένων συμβούλων που θα προετοιμάσουν  σε σύντομο χρόνο  στρατηγικής σημασίας ιδιωτικοποιήσεις προχώρησε με απόφασή του το ΤΑΙΠΕΔ (Ταμείο Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας), μετά από μήνες παλινωδιών, καθυστερήσεων και αναβολών. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πρόσληψη εξειδικευμένων συμβούλων που θα προετοιμάσουν  σε σύντομο χρόνο  στρατηγικής σημασίας ιδιωτικοποιήσεις προχώρησε με απόφασή του το ΤΑΙΠΕΔ (Ταμείο Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας), μετά από μήνες παλινωδιών, καθυστερήσεων και αναβολών. 

Οι σύμβουλοι που θα επιλεγούν θα εισηγηθούν στο ΤΑΙΠΕΔ άμμεσους και αποτελεσματικούς τρόπους αξιοποίησης του μετοχικού πακέτου εταιρειών του ευρύτερου δημόσιου τομέα που θα δοθούν προς διάθεση στην ιδιωτική αγορά.

Ειδικότερα, αναμένεται να διατεθεί το 30% των μετοχών του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών,το 17% της ΔΕΗ,το 23% της ΕΥΑΘ,το 11%της ΕΥΔΑΠ,το 65% της ΔΕΠΑ ,το 35% των ΕΛ.ΠΕ και το εναπομείναν 5% των μετοχών του ΟΤΕ που εξακολουθεί να διατηρεί το δημόσιο.

Το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ προχώρησε σε αποφάσεις μετά την έγκριση από το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής του πακέτου των ιδιωτικοποιήσεων, από το οποίο, προς το παρόν,εξαιρέθηκαν τα περιφερειακά λιμάνια με πιθανότερο το ενδεχόμενο να περιληφθούν σε μελλοντικό πακέτο ιδιωτικοποιήσεων.

Για την Εγνατία οδό αποφασίστηκε να συσταθεί φορέας εποπτείας και παρακολούθησης  που θα αντικαταστήσει την υπάρχουσα κρατική εταιρεία "Εγνατία Οδός Α.Ε", προκειμένου  να ασναλάβει το έργο της παραχώρησης του  αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας σε ιδιώτες. 

Οσον αφορά την υπάρχουσα "Εγνατία οδός Α.Ε" στόχος του ΤΑΙΠΕΔ είναι να χρησιμοποιηθεί λόγω της τεχνογνωσίας και του εξειδικευμένου προσωπικού της σε άλλες συγγενείς δράσεις, όπως το πράττει σήμερα με την υλοποίηση της διασύνδεσης του λιμένα Θεσσαλονίκης  με τον αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας και την ΠΑΘΕ (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι).