current views are: 11

18 Απριλίου 2017
Δημοσίευση12:59

Μείωση των τιμών κατά 10% έως 50% στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Σε μείωση άνω του 50% έχει προχωρήσει μερίδα μικρομεσαίων επιχειρήσεων δεδομένης της κάμψης που εμφανίζει η αγορά.

Δημοσίευση 12:59’

Σε μείωση άνω του 50% έχει προχωρήσει μερίδα μικρομεσαίων επιχειρήσεων δεδομένης της κάμψης που εμφανίζει η αγορά.

Σε μείωση των τιμών προς τους πελάτες έχει προχωρήσει το 62% των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Ειδικότερα, σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε συνεργασία με το «douleutaras», το 54,3% προχώρησε σε μείωση των τιμών κατά 10% έως 50% και το 8,5% σε μείωση άνω του 50%. Αντίθετα, το 31,0% διατήρησε σταθερές τις τιμές, ενώ το 5,2% προχώρησε σε αύξηση από 10% έως 50%.

Το 57% των επιχειρήσεων κατέγραψε «βουτιά» στον τζίρο, με την κάμψη για το 19,3% των καταστημάτων να υπερβαίνει το 50%. Αυξημένο τζίρο έως 50% εμφάνισε το 19% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, ενώ σε σταθερά επίπεδα διατηρήθηκαν οι πωλήσεις για το 23,8%.

Ακόμη, το 40% των επιχειρηματιών δηλώνει ότι δυσκολεύεται να βρει υπαλλήλους με τα απαιτούμενα προσόντα, την στιγμή που το 77% παραδέχθηκε ότι έχει online παρουσία. Μάλιστα, 4 στους 5 διαπίστωσαν θετικά αποτελέσματα μέσω της παρουσίας τους στο διαδίκτυο.

Ο διευθυντής του Εργαστηρίου, Γεώργιος Δουκίδης, σχολιάζοντας τα ευρήματα της μελέτης, επεσήμανε ότι «παρά την κρίση, υπάρχουν διορατικοί Έλληνες επιχειρηματίες που διερευνούν ευκαιρίες για ανάπτυξη μέσω της αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών, της πελατοκεντρικής στρατηγικής και της κατάρτισης/ανάπτυξης του προσωπικού».


σχετικα αρθρα