Αρχίζει τον Αύγουστο ο εξωδικαστικός συμβιβασμός για τις επιχειρήσεις – Όσα πρέπει να γνωρίζετε
Στις 3 Αυγούστου 2017 αναμένεται να τεθεί σε ισχύ ο νέος Νόμος 4469/2017 για τον εξωδικαστικό συμβιβασμό, που προβλέπει μία διαδικασία ρύθμισης όλων των οφειλών μια επιχείρησης προς το σύνολο των πιστωτών, δηλαδή τράπεζες, εφορίες, τελωνεία, δήμους, ασφαλιστικά ταμεία και λοιπούς ιδιώτες (π.χ. προμηθευτές).
Στις 3 Αυγούστου 2017 αναμένεται να τεθεί σε ισχύ ο νέος Νόμος 4469/2017 για τον εξωδικαστικό συμβιβασμό, που προβλέπει μία διαδικασία ρύθμισης όλων των οφειλών μια επιχείρησης προς το σύνολο των πιστωτών, δηλαδή τράπεζες, εφορίες, τελωνεία, δήμους, ασφαλιστικά ταμεία και λοιπούς ιδιώτες (π.χ. προμηθευτές).
Στις 3 Αυγούστου 2017 αναμένεται να τεθεί σε ισχύ ο νέος Νόμος 4469/2017 για τον εξωδικαστικό συμβιβασμό, που προβλέπει μία διαδικασία ρύθμισης όλων των οφειλών μια επιχείρησης προς το σύνολο των πιστωτών, δηλαδή τράπεζες, εφορίες, τελωνεία, δήμους, ασφαλιστικά ταμεία και λοιπούς ιδιώτες (π.χ. προμηθευτές).
Ο νέος νόμος θα παραμείνει σε ισχύ έως τις 31/12/2018, ενώ στις 4 Αυγούστου 2017 θα τεθεί σε λειτουργία και η ηλεκτρονική πλατφόρμα για τον εξωδικαστικό μηχανισμό επίλυσης διαφορών.
Αυτό δήλωσε ο ειδικός γραμματέας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους, Φώτης Κουρμούσης, στο διοικητικό συμβούλιο του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, αναφερόμενος στο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης.
Αναλύοντας τη διαδικασία ένταξης και τα πλεονεκτήματα του νόμου, ο κ. Κουρμούσης, επεσήμανε, μεταξύ άλλων: «…ο νόμος για τον Εξωδικαστικό Μηχανισμό Ρύθμισης Οφειλών επιχειρήσεων έρχεται να ολοκληρώσει το θεσμικό πλαίσιο για την αντιμετώπιση του προβλήματος υπερχρέωσης, που προκάλεσε η κρίση. Αξιολογώντας την πραγματική οικονομική ικανότητα της επιχείρησης, η πλειοψηφία των πιστωτών και ο οφειλέτης έχουν τη δυνατότητα να καταλήξουν σε ένα πλάνο αποπληρωμής, που προβλέπει ευνοϊκές ρυθμίσεις ή ακόμα και “κούρεμα” οφειλών. Την προσπάθεια αυτή συντονίζει ανεξάρτητος διαμεσολαβητής και η διαδικασία θα υλοποιείται από ειδικό πληροφοριακό σύστημα, που θα ενεργοποιηθεί 3 μήνες μετά την ψήφιση του νόμου. Στο διάστημα αυτό, οι υπηρεσίες των επιμελητηρίων μπορούν να προετοιμαστούν κατάλληλα, ώστε να βοηθήσουν ουσιαστικά τις επιχειρήσεις»..
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά Βασίλης Κορκίδης ανέφερε ότι το ΕΒΕΠ δημιουργεί άμεσα “helpdesk” στους χώρους του, ως σημείο υποδοχής των φακέλων, αλλά ταυτόχρονα και για μία ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας για την παροχή οδηγιών και συμβουλευτικών υπηρεσιών, προκειμένου να αντιμετωπιστούν ευέλικτα και άμεσα τα διάφορα πρακτικά προβλήματα, τα οποία ενδέχεται να ανακύψουν κατά την εφαρμογή του νόμου.
ολες οι ειδησεις
- Αναντικατάστατος ο καλός ύπνος: Μακροζωία, μειωμένος κίνδυνος χρόνιων παθήσεων και όχι μόνο
- Κίεβο: Η πρόταση του Πούτιν για «ουδέτερη ζώνη» είναι σαφής ένδειξη ότι ο πόλεμος θα κλιμακωθεί
- Eurovision 2024: Ανακοινώθηκαν όλα τα τραγούδια των χωρών που συμμετέχουν στη φετινή διοργάνωση – Ακούστε τα ένα-ένα
- Τύρναβος: Απίστευτες ατάκες σε ρεπόρτερ της ΕΡΤ στο «Μπουρανί» – «Χρόνια πολλά και χαρά στα σκέλια σου – καλά γ.. να έχεις φέτος»
Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr