current views are: 6

5 Οκτωβρίου 2017
Δημοσίευση19:06

Γ. Πιτσιλής: Του χρόνου τέτοια εποχήτο Δημόσιο θα επιστρέφει φόρους σε 90 ημέρες

Ο κ. Πιτσιλής εξέφρασε την ικανοποίηση του για το γεγονός ότι τον Σεπτέμβριο συμψηφίστηκαν υποχρεώσεις συνολικού ύψους άνω του 1,6 δισ. ευρώ, που σημαίνει ότι σε έναν μήνα πετύχαμε να μειώσουμε το stock των ληξιπρόθεσμών μας κατά 50%.»

Δημοσίευση 19:06’

Ο κ. Πιτσιλής εξέφρασε την ικανοποίηση του για το γεγονός ότι τον Σεπτέμβριο συμψηφίστηκαν υποχρεώσεις συνολικού ύψους άνω του 1,6 δισ. ευρώ, που σημαίνει ότι σε έναν μήνα πετύχαμε να μειώσουμε το stock των ληξιπρόθεσμών μας κατά 50%.»

Tην κάλυψη των υποχρεώσεών του ελληνικού δημοσίου προς τους φορολογούμενους εντός 90 ημερών, το αργότερο μέχρι το φθινόπωρο του 2018 επισήμανε σήμερα, από τη Θεσσαλονίκη, ο διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), Γεώργιος Πιτσιλής, στο περιθώριο του 2ου Thessaloniki Summit.

Μιλώντας από το βήμα της εκδήλωσης, ο τόνισε: «Είναι κάτι παραπάνω από σημαντικό, θεμελειώδες για εμάς, όταν ζητάμε από τις επιχειρήσεις να τηρούν τις υποχρεώσεις τους, να τηρούμε και εμείς τις δικές μας απέναντί τους.»

Ο κ. Πιτσιλής εξέφρασε την ικανοποίηση του για το γεγονός ότι τον Σεπτέμβριο συμψηφίστηκαν υποχρεώσεις συνολικού ύψους άνω του 1,6 δισ. ευρώ, που σημαίνει ότι σε έναν μήνα πετύχαμε να μειώσουμε το stock των ληξιπρόθεσμών μας κατά 50%.»

 Στην ίδια κατεύθυνση ενέταξε και σειρά αποφάσεων που έχουν ληφθεί για την δευκόλυνση των επιστροφών φόρου. «Στόχος μας είναι το συντομότερο δυνατόν να έχουμε ξεμπερδέψει με το stock και να είμαστε πλέον μέσα σε αυτά που προβλέπει ο νόμος, για την επιστροφή εντός 90 ημερών. Είμαι αισιόδοξος ότι θα τα καταφέρουμε».

Κατά τον κ.Πιτσιλή, αυτή την εποχή ετοιμάζεται «το βασικό αρχιτεκτονικό σχέδιο της ΑΑΔΕ, το ‘blue print’ της νέας Αρχής που θέλουμε να έχουμε μέσα σε τρία-τέσσερα χρόνια από τώρα. Και το ετοιμάζουμε αποσυνδέοντας τη σκέψη μας από δυσχέρειες και αγκυλώσεις που αντιμετωπίζουμε σήμερα, θέτουμε φιλόδοξους στόχους για την αποτελεσματική φορολογική διοίκηση.»

«Βασική επιδίωξη της μεταρρύθμισης αυτής είναι η πλήρης στροφή προς την πελατοκεντρική προσέγγιση, προς την εξυπηρέτηση φορολογούμενου, που θέλει να είναι συνεπής προς τις υποχρεώσεις του. Η συμμόρφωση θα γίνεται ολοένα και πιο εύκολη όσο μειώνεται η γραφειοκρατία, μειώνονται οι αγκυλώσεις, ηλεκτρονικοποιούνται οι συναλλαγές».

Στο πλαίσιο αυτό, η ΑΑΔΕ διαμορφώνει -μεταξύ άλλων- νέα στρατηγική πληροφορικής και επιχειρησιακό σχέδιο με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα, ώστε να απλοποιήσει τις διαδικασίες με στόχο την ελαχιστοποίηση της ανάγκης παρουσίας των πολιτών σε εφορίες και τελωνεία, αλλά και την εξοικονόμηση πόρων.

Παράλληλα, θεσπίζεται νέο σύστημα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού της Αρχής, δίκαιο και αξιοκρατικό, βάσει του οποίοι οι αποδοχές, δεν θα ακολουθούν μόνο τα τυπικά προσόντα και την αρχαιότητα, αλλά θα λαμβάνεται υπόψη και το έργο που παράγει ο κάθε υπάλληλος.


σχετικα αρθρα