Περικοπές ακόμη και σε αγορές αναγκαίων τροφίμων από Σούπερ Μάρκετ αναγκάζεται να κάνει ένα στα πέντε νοικοκυριά η καταναλωτές προκειμένου να υπάρξει διαθέσιμο περίσσευμά χρημάτων ώστε να εξοφλήσουν έως το τέλος του χρόνου τις φορολογικές τους υποχρεώσεις.

Όμως δεν είναι μόνον οι περικοπές στις αγορές τροφίμων.

Καταναλωτές σε μεγάλα ποσοστά δήλωσαν σε έρευνα αγοράς ότι έχουν επίσης περιορίσει αισθητά τις δαπάνες τους σε προϊόντα προσωπικής υγιεινής, προϊόντα νοικοκυριού, καλλυντικά και ποτά - αναψυκτικά.

Τα συμπεράσματα αυτά προέκυψαν από έρευνα αγοράς που διενήργησε η εταιρεία IRI HELLAS και τα αποτελέσματά της οποίας παρουσίασε χθες στο 17ο Συνέδριο Μαρκετινγκ και Πωλήσεων ο Παναγιώτης Μπορέλος εμπορικός διευθυντής και αναπληρωτής σύμβουλος της εταιρείας .Τα παραπάνω, όπως αναφέρθηκε στο Συνέδριο, συμβαίνουν την ώρα που το 9μηνο (Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2017 ) αυξήθηκε οριακά κατά 1% ο τζίρος στα Σούπερ Μάρκετ, εξακολουθεί όμως να υπολείπεται κατά 7,4% και 6,7% σε σχέση με τα αντίστοιχα χρονικά διαστήματα του 2014 και 2015.Προκειμένου να τονωθεί η ζήτηση λιανέμποροι και βιομηχανίες τροφίμων καταφεύγουν ολοένα και περισσότερο στις προσφιλείς και αποδοτικές προσφορές και εκπτώσεις αγαθών και ειδών προς τους καταναλωτές και αφορούν πλέον τα μισά επώνυμα προϊόντα που διαθέτουν στα ράφια τους τα Σούπερ Μάρκετ.

Ειδικά για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας όπως ανακοινώθηκε στο Συνέδριο καταλαμβάνουν κατά μέσο όρο μερίδιο 25% στον τζίρο των Σούπερ Μάρκετ .