Ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ, Σωτήρης Θεοφάνης, αποκάλυψε την ύπαρξη «μαύρης τρύπας» 27 εκατ. ευρώ, που αφορά στην κατάσταση του μηχανολογικού εξοπλισμού.

Άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρχουν διαφορές στα οικονομικά μεγέθη της επιχείρησης, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Περιμένουμε από τους ορκωτούς ελεγκτές ποια θα είναι η εικόνα και εκεί».

Η κοινοπραξία που εξαγόρασε προ δύο εβδομάδων το 66% του ΟΛΘ, έθεσε θέμα διαφορών στην εικόνα που έλαβε από τα δεδομένα της διαγωνιστικής διαδικασίας, σε σχέση με αυτά που παρέλαβε.

Σε ερώτημα της «Καθημερινής» για το κατά πόσο προτίθεται να κάνει χρήση τυχόν αποζημιωτικών δικαιωμάτων που έχει, σύμφωνα με την σύμβαση παραχώρησης, ο επενδυτής, απάντησε: «Ουδέν σχόλιο, προσωρινά».

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της DIΕP, Αλεξάντερ Μελενθιν, για το ίδιο θέμα, ανέφερε ότι πράγματι τα δεδομένα της επένδυσης έχουν αλλάξει, σε σχέση με αυτά που είχε στη διάθεσή του, αλλά υπογράμμισε ότι παραμένει ευτυχής με την τοποθέτησή του στην Ελλάδα, εκτιμώντας, παράλληλα, ότι η νέα διοίκηση θα καταφέρει να πετύχει αποτελέσματα που θα ικανοποιήσουν τους μέτοχους.

Αυτά προέκυψαν, μεταξύ άλλων σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε το νέο μάνατζμεντ του ΟΛΘ στον χώρο του λιμανιού της συμπρωτεύουσας.

Επίσης,  ανακοίνωσε ο νέος πρόεδρος του ΟΛΘ πως τρεις μεγάλες, διεθνείς ναυτιλιακές εταιρείες που είχαν διακόψει την παροχή υπηρεσιών με δικά τους καράβια (dedicated seeder leader services), επανακάμπτουν  με δικά τους πλοία και υπηρεσίες, εντός των επόμενων εβδομάδων.

Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας οι τρεις αυτές εταιρείες είναι οι MAERCK., COSCO και CMA-CGM.


TAGS