Η αντίστροφη μέτρηση για την… εκτόξευση Μασούτη στην Αθήνα ξεκίνησε όταν η αγορά της λιανικής κλονίστηκε συθέμελα από την υπόθεση της «Μαρινόπουλος».

Οι εξελίξεις τότε καθώς και η επέκταση μεγάλων αθηναϊκών super market στη Βόρεια Ελλάδα, δηλαδή στη φυσική έδρα της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε, έκαναν παράγοντες της αγοράς να στοιχηματίζουν ότι η επέκταση της στην Αθήνα των 4,5 εκατομμυρίων κατοίκων, ήταν απλά θέμα χρόνου.
Η ομάδα της εταιρίας, σκανάριζε προσεκτικά την αγορά για πάνω από 1,5 χρόνο προκειμένου να εντοπίσει τον …τέλειο στόχο! Δηλαδή την αλυσίδα που θα είχε το ιδανικό μέγεθος, τα νοικοκυρεμένα καταστήματα και την πρέπουσα οικονομική κατάσταση, ώστε να προσαρτηθεί και να αποτελέσει με το δίκτυό της, το όχημα εισόδου του Μασούτη κάτω από τα …διόδια των Αφιδνών.

Η short list των υποψηφίων προς εξαγορά περιελάμβανε τρείς μικρότερες αλυσίδες. Στην κορυφή της λίστας ήταν η Προμηθευτική Α.Ε και ο CEO της εταιρίας Γιάννης Μασούτης, στόχευσε ψηλά.

Οι διαπραγματεύσεις έγιναν από την αρχή σε καλό κλίμα και η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε ετοιμάζει ήδη 59 νέες ταμπέλες, όσα και τα καταστήματα της Προμηθευτικής τα οποία εξαγόρασε με ένα τίμημα που εκτιμάται μεταξύ 30 και 40 εκατομμυρίων ευρώ και τα οποία θα αρχίσουν τάχιστα να μετατρέπονται σε καταστήματα Μασούτης.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι το μάνατζμεντ της εταιρίας έχει θέσει ως στόχο να φτάσει γρήγορα τα 100 καταστήματα στην Αθήνα και από τα κεντρικά γραφεία της Θεσσαλονίκης έρχονται πληροφορίες ότι θα παίξει στα ίσια τον ανταγωνισμό.

«Στη Θεσσαλονίκη παίξαμε άμυνα αλλά στην Αθήνα το σύστημα είναι φουλ επίθεση», είπε στο newpost στέλεχος της εταιρίας με ισχυρές προσβάσεις στην οικογένεια Μασούτη.

Η ίδια πηγή τόνιζε ότι οι πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας και έλεγαν ότι ο Μασούτης «χτίζει θέση» αγοράζοντας τζίρους, προκειμένου να βελτιώσει τη διαπραγματευτική του ισχύ πριν η ίδια η εταιρία γίνει αντικείμενο εξαγοράς από κάποιον άλλον – διεθνή ή εγχώριο- παίκτη, δεν έχουν καμία υπόσταση : «Εμείς αγοράζουμε. Δεν πουλάμε» δηλώνει, παραθέτοντας στοιχεία που δείχνουν ότι η εταιρία είναι σε συνεχές ανοδικό trend. 

Το δίκτυο της Μασούτης περιλαμβάνεται, σήμερα, μεταξύ των μεγαλύτερων σουπερμάρκετ της χώρας με πεδίο δράσης τη Μακεδονία, τη Θράκη και τη Θεσσαλία. Αναμφίβολα, η απόκτηση της Προμηθευτικής αποτελεί την πιο σημαντική εξαγορά της Μασούτης, λόγω της σημασίας που αυτή έχει για την επέκταση στην αγορά της Αθήνας, αλλά και λόγω του μεγέθους της εξαγοραζόμενης, η οποία κατατάσσεται στην 9η θέση μεταξύ των αλυσίδων σουπερμάρκετ με κύκλο εργασιών 110,66 εκατ. ευρώ για το 2016.   

Αυτό το ενεργητικό έρχεται να προστεθεί στον εντυπωσιακό τζίρο των 761 εκατομμυρίων ευρώ που πέτυχε η Μασούτης, παρά την κρίση, μέσα στο 2017, με τα εκτιμώμενα κέρδη να προσεγγίζουν τα 25 εκατομμύρια ευρώ.