ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Frigoglass: Αύξηση πωλήσεων στο γ΄ τρίμηνο

Δημοσίευση 16 Νοεμβρίου 2018, 13:05 / Ανανεώθηκε 16 Νοεμβρίου 2018, 13:05
Frigoglass: Αύξηση πωλήσεων στο γ΄ τρίμηνο
Facebook Twitter Whatsapp

Βελτίωση των οικονομικών μεγεθών της εμφάνισε το γ΄τρίμηνο του έτους η εταιρεία Frigoglass.

Διψήφια αύξηση των πωλήσεων του κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης ως αποτέλεσμα της επιτυχημένης εκτέλεσης της εμπορικής στρατηγικής, βελτίωση του συγκρίσιμου περιθωρίου EBITDA λόγω της αύξησης του όγκου πωλήσεων, των ενεργειών μείωσης του κόστους πρώτων υλών και του ευνοϊκού μείγματος πωλήσεων στον κλάδο Επαγγελματικής Ψύξης, ισχυρές καθαρές ταμειακές ροές και βελτίωση στο 3,3 του δείκτη Καθαρού Δανεισμού προς EBITDA (σε 12μηνη βάση) από συνεχιζόμενες δραστηριότητες εμφάνισε στο τρίτο τρίμηνο του έτους η Frigoglass

Ο κύριος Νίκος Μαμουλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigoglass, σχολίασε:

«Τα οικονομικά αποτελέσματα του εννεαμήνου επιβεβαιώνουν την διατήρηση της αναπτυξιακής πορείας της εταιρείας. Η αύξηση των πωλήσεων και του συγκρίσιμου περιθωρίου EBITDA συμβαδίζει με τις προσδοκίες μας. Παραμένουμε προσηλωμένοι στην εφαρμογή των στρατηγικών προτεραιοτήτων και στην υλοποίηση των επενδυτικών σχεδίων μας για να αξιοποιήσουμε τις παρουσιαζόμενες ευκαιρίες ανάπτυξης.»

Επιχειρηματική Προοπτική

Σε ό,τι αφορά την επιχειρηματική προοπτική της εταιρείας, στην σχετική ανακοίνωση αναφέρεται: 

«Είμαστε ικανοποιημένοι από τη μέχρι τώρα επίδοσή μας, καθώς πετύχαμε ανάπτυξη των πωλήσεων και βελτίωση του συγκρίσιμου περιθωρίου EBITDA στη μετά την κεφαλαιακή αναδιάρθρωση εποχή που διανύει η Frigoglass. Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου επιβεβαιώνουν για άλλη μία φορά την προσήλωσή μας στην επιστροφή στη βιώσιμη κερδοφόρα ανάπτυξη.  Για το έτος 2018, αναμένουμε να πετύχουμε ανάπτυξη πωλήσεων και συγκρίσιμων Κερδών Προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA), ως αποτέλεσμα των καλών επιδόσεων στον κλάδο Επαγγελματικής Ψύξης σε Ευρώπη και Αφρική, των πρωτοβουλιών μείωσης του κόστους και της επίδοσης του κλάδου Υαλουργίας. Αναμένουμε χαμηλότερο ύψος πωλήσεων κατά το τέταρτο τρίμηνο του έτους. Αυτή η μείωση αντικατοπτρίζει το εξαιρετικά ισχυρό τέταρτο τρίμηνο πέρυσι λόγω των αυξημένων παραγγελιών από τους εμφιαλωτές της Coca-Cola στην Δυτική Ευρώπη, κάτι που δεν αναμένουμε να επαναληφθεί στο τρέχον τρίμηνο.          

Οι κεφαλαιακές δαπάνες αναμένεται να διαμορφωθούν μεταξύ €30-35 εκατ. το 2018 καθώς υλοποιούμε επενδύσεις που θα επιτρέψουν μελλοντική ανάπτυξη. Για τη διετία 2018-2019 επιταχύνουμε τον ρυθμό των επενδύσεων, ενόψει της αναμενόμενης αύξησης της ζήτησης στον κλάδο Υαλουργίας στη Νιγηρία μέσω αύξησης της δυναμικότητας, βελτιστοποίησης του κόστους επαγγελματικών ψυγείων και υλοποίησης έργων αύξησης της αποδοτικότητας. Στις φετινές κεφαλαιακές δαπάνες περιλαμβάνεται η αγορά υλικών για την επερχόμενη ανακατασκευή ενός κλιβάνου στη Νιγηρία που θα αυξήσει τη δυναμικότητα, καθώς και έργα βελτίωσης της αποδοτικότητας στα εργοστάσια επαγγελματικών ψυγείων μας. Επίσης περιλαμβάνεται η έναρξη υλοποίησης συστήματος επιχειρησιακού σχεδιασμού SAP για την τυποποίηση διαδικασιών και την αύξηση της αποδοτικότητας».