Σε μία περίοδο που τα διαθέσιμα εισοδήματα συρρικνώνονται και οι δημόσιες υπηρεσίες υγείας διαρκώς υποβαθμίζονται, ο ΕΟΠΥΥ επιχειρεί να εισάγει σύστημα χρεώσεων στις τηλεφωνικές κρατήσεις που θα κάνουν οι ασφαλισμένοι!

Ειδικότερα, όσοι βρίσκονται ασφαλιστικά υπό τη σκέπη του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας θα χρειάζεται να επωμίζονται σχεδόν δέκα φορές μεγαλύτερο κόστος χρέωσης από το σημερινό, σε περίπτωση που αποφασίσουν να κλείσουν τηλεφωνικό ραντεβού με το γιατρό τους.

 

Αυτή η εξέλιξη οφείλεται στον εκσυγχρονισμό του τηλεφωνικού αριθμού κλήσης, πράγμα που σημαίνει ότι το «184» γίνεται πενταψήφιο.

 

Όπως προκύπτει από την υπ' αρ. 5684/24-2-2012 «Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την Επιλογή Παραχωρησιούχων για το Σύστημα Διαχείρισης Ζήτησης Υπηρεσιών Υγείας του ΕΟΠΥΥ», το κόστος της κλήσης θα διαμορφωθεί, εφάπαξ χωρίς χρονοχρέωση, στο 1,107 ευρώ.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι έως και τώρα το κόστος ανερχόταν σε περίπου 0,10 ευρώ.

 

Από την πλευρά του, ο ΕΟΠΥΥ θα εισπράττει 0,1107 ευρώ για όποια κλήση θα καταλήγει σε κράτηση ή αλλαγή κράτησης.

 

Προς το παρόν, ο ΟΤΕ χρεώνει την εν λόγω κλήση ως αστική χρέωση, δηλαδή με 0,03198 το λεπτό, ενώ οι εναλλακτικοί πάροχοι εντός ενός εύρους που κυμαίνεται από 0,103 έως και 0,1230 ανά κλήση. 

 

Εαν εν τέλει δρομολογηθεί αυτή η εξέλιξη, εαν δηλαδή δεν αλλάξει ο σχεδιασμός μπροστά στο κύμα αντιδράσεων που αναμαίνονται, τότε οι πολύπαθοι ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ, θα κληθούν να αναλάβουν ένα νέο οικονομικό βάρος. Αυτό θα έρθει να προστεθεί στην πολύμορφη και πολυεπίπεδη έως και τώρα λειτουργική, οικονομική και ψυχολογική ταλαιπωρία τους από τη συνεργασία με τον Οργανισμό.

 

Και όλα αυτά ενώ μιλάμε για ανθρώπους που καταφεύγουν στον ΕΟΠΥΥ με σκοπό να αντιμετωπίσουν προβλήματα υγείας, λιγότερο ή περισσότερο σοβαρά, που τους ταλαιπωρούν.


Π.Σ.
TAGS