Μπάχαλο στη ΔΕΗ με τις ρυθμίσεις λογαριασμών και την ενημέρωση των καταναλωτών.

Σύμφωνα με ιδιώτη ο οποίος είναι συνεπής στην αποπληρωμή των λογαριασμών του προς την επιχείρηση, έλαβε ένα γραπτό μήνυμα στο κινητό του με τον οποίο η επιχείρηση τον ενημέρωνε ότι εγκρίθηκε ο διακανονισμός του.

Ο συγκεκριμένος καταναλωτής, βέβαια, ποτέ δεν αιτήθηκε διακανονισμό.

Παρ'όλα αυτά η εταιρεία των ενημέρωνε ότι η εξόφληση του χρέους -που δεν έχει- προς την επιχείρηση θα γίνει σε δόσεις των 23 ευρώ.

Ο ιδιώτης επικοινώνησε με τα κεντρικά της ΔΕΗ και τους ενημέρωσε για το sms που έλαβε ενώ δεν έχει οφειλή και του απάντησαν: «Δεν πειράζει, λάθος θα ήταν. Θα το βρούμε κάποια στιγμή και θα σας καλέσουμε».