Είναι πελάτης της συγκεκριμένης τράπεζας πάνω από 20 χρόνια. Κάτοχος και της Diners και της (χρυσής) Visa- χωρίς προβλήματα. Σήμερα το πρωί, δέχθηκε ένα τηλεφώνημα. Τον ρωτούσαν αν σκέφτεται να βάλει χρήματα στον λογαριασμό του. Έκπληκτος παρατήρησε ότι η ημερομηνία που θα έπρεπε να έχει καταθέσει χρήματα, έληγε μόλις χθες! Μιλάμε δηλαδή για καθυστέρηση ούτε μιας μέρας!
Η υπάλληλος προσπάθησε να δικαιολογήσει την απρεπή συμπεριφορά λέγοντας ότι κάποιοι διαμαρτύρονται για τους... τόκους υπερημερίας.
Τους απάντησε ότι αν δεν τον θέλουν πλέον για πελάτη, είναι προτιμότερο να το πουν ευθέως και πρόσθεσε ότι την επόμενη φορά που θα συμβεί κάτι ανάλογο, θα ακυρώσει τις πιστωτικές του κάρτες που χρησιμοποιούνται ως πιστωτικές και όχι ως πηγή δανεισμού.
Μετά από λίγη ώρα σκέψης, είναι σε τροχιά να το κάνει, πριν εκδηλωθεί η επόμενη πράξη αγένειας από την πλευρά μιας τράπεζας που πλέον συμπεριφέρεται σαν σαράφης.
Η ιστορία είναι απολύτως αληθινή, συνέβη σήμερα το πρωί και τα στοιχεία του καταγγέλλοντος είναι στη διάθεση του Newpost.gr
TAGS