Ούτε 100, ούτε 200 αλλά... 862 αιτήματα υποβλήθηκαν μέσα σε μια εβδομάδα, από τις 9 μέχρι τις 16 Φεβρουαρίου στο καινούριο site του υπουργού Επικρατείας Αλέκου Φλαμπουράρη www.kathimerinotita.gov.gr .

Μέσα σε μόλις μια εβδομάδα λειτουργίας της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας (9 – 16 Φεβρουαρίου 2017) υποβλήθηκαν στο σύστημα 862 θέματα, εκ των οποίων τα 839 αφορούσαν πραγματικά προβλήματα ή διορθωτικές προτάσεις και τα υπόλοιπα 23 τάσεις αρνητικής τοποθέτησης με διάφορα σχόλια.

Τη μερίδα του λέοντος αποσπούν τα θέματα που αφορούν το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το υπουργείο Οικονομικών για φορολογικές υποθέσεις και πληροφορίες συμμετοχής σε προγράμματα του ΕΣΠΑ και το υπουργείο Υγείας σχετικά με ελλείψεις σε ιατρικό/νοσηλευτικό προσωπικό.

Παράλληλα σημαντικός αριθμός περιπτώσεων αφορά στην καθυστέρηση έκδοσης δικαστικών αποφάσεων, στην αποπληρωμή αποζημιώσεων αγροτών και πληγέντων από πάσης φύσεως καταστροφές, στη ρύθμιση πολεοδομικών ζητημάτων και στην πάταξη της εγκληματικότητας. Είναι αυτονόητο ότι ένα μεγάλο ποσοστό των αιτήσεων αφορά χρόνιες παθογένειες της δημόσιας διοίκησης που αυτή την περίοδο γίνονται προσπάθειες να περιοριστούν στο ελάχιστο.

Βάσει της επεξεργασίας που έγινε, οι καταχωρήσεις ανά υπουργείο την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της ιστοσελίδας έχουν ως εξής:

Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης    274
Οικονομικών    99
Υγείας    89
Εσωτερικών    68
Υποδομών και Μεταφορών    55
Περιβάλλοντος και Ενέργειας    45
Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων    43
Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης    40
Οικονομίας και Ανάπτυξης    25
Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων    24
Διοικητικής Ανασυγκρότησης    22
Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων    19
Μεταναστευτικής Πολιτικής    13
Πολιτισμού και Αθλητισμού    6
Εθνικής Άμυνας    5
Εξωτερικών    4
Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής    4
Τουρισμού    4

Σύνολο 839

Οι υπηρεσίες έχουν προωθήσει τα παραπάνω αιτήματα στις αρμόδιες υπηρεσίες και βρίσκονται σε άμεση επαφή με αυτές για να διευθετηθεί σε εύλογο διάστημα όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος των αιτημάτων.

Η επικοινωνία των πολιτών, από τους οποίους ζητείται η συμβολή για τη βελτίωση της καθημερινότητάς τους, γίνεται μέσω της ιστοσελίδας www.kathimerinotita.gov.gr(με την υποβολής φόρμας) και μέσω email στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις, χωρίς να χρειάζεται να ταλαιπωρούνται οι ενδιαφερόμενοι προσερχόμενοι στα γραφεία του υπουργείου Επικρατείας.
Για διευκρινίσεις, οι πολίτες μπορούν να καλούν στα τηλέφωνα:
·    210 33 85 314
·    210 33 85 305
·    210 33 85 100
 καθώς επίσης και στα φαξ:
·    210 33 85 317
·    210 33 85 210
·    210 33 85 109