current views are: 7

2 Μαρτίου 2017
Δημοσίευση10:34

Μητσοτάκης: Ιδιαίτερης σημασίας η πρόσβαση των παιδιών στην προσχολική αγωγή

Στα εγκαίνια του α΄βρεφονηπιακού σταθμού του δήμου Παπάγου- Χολαργού παρευρέθηκε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης.

Δημοσίευση 10:34’

Στα εγκαίνια του α΄βρεφονηπιακού σταθμού του δήμου Παπάγου- Χολαργού παρευρέθηκε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης.

Στα εγκαίνια του α΄βρεφονηπιακού σταθμού του δήμου Παπάγου- Χολαργού παρευρέθηκε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στη σημασία που δίνει η ΝΔ στην προσχολική αγωγή και τόνισε ότι είναι άδικο να υπάρχουν σήμερα παιδιά που δεν έχουν πρόσβαση στους παιδικούς σταθμούς.

“Χαίρομαι που είμαι εδώ, είναι στολίδι για το δήμο σας, να συγχαρώ όλους όσους δούλεψαν απέναντι στις δυσκολίες και να ευχαριστήσω και τον κ. Κωστή Χατζηδάκη για το ΕΣΠΑ. Είναι ένα έργο για τη νέα γενιά, είναι ένα έργο για τα παιδιά μας και θέλω να σας μιλήσω για τη σημασία που δίνουμε στη ΝΔ για προσχολική αγωγή. Θα σας πω για μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στις ΗΠΑ για παιδιά 15 ετών και όσα είχαν πρόσβαση σε προσχολική αγωγή είχαν 30% περισσότερες δυνατότητες”.

Επίσης ο κ. Μητσοτάκης τόνισε ότι είναι απαραίτητο να δίνονται σε όλα τα παιδιά ανεξαιρέτως της οικονομικής δυνατότητας οι ίδιες ευκαιρίες και πρόσθεσε ότι είναι άδικο να υπάρχουν σήμερα παιδιά που δεν έχουν πρόσβαση στην προσχολική αγωγή. Μάλιστα ο πρόεδρος της ΝΔ δεσμεύτηκε ότι με τη ΝΔ όλα τα παιδιά θα έχουν πρόσβαση σε προσχολική αγωγή είτε δημόσιο είτε ιδιωτικό. 

Ωστόσο όπως είπε, δεν αρκεί μόνο το κτίριο, αλλά και το τι διδάσκεται. Η Πολιτεία πρέπει να έχει άποψη για το διδάσκεται και για αυτό θα πρέπει να δημιουργηθεί μια ενιαία δομή στο υπουργείο Παιδείας για να υπάρχει ενιαία αντιμετώπιση.

Τέλος ο κ. Μητσοτάκης συνεχάρη το προσωπικό και τους είπε ότι καταθέτετε περίσσευμα ψυχής, το κάνετε με αγάπη και αξίζετε να λειτουργείτε με εργασιακή ασφάλεια.

“Μου έκανε εντύπωση γιατί το Δημόσιο προσλαμβάνει τακτικό προσωπικό για αλλά πράγματα και δεν προσλαμβάνει τακτικό προσωπικό για τέτοιες δομές. Η μεταρρύθμιση στην εκπαίδευση πρέπει να ξεκινήσει από κάτω προς τα πάνω” κατέληξε.


σχετικα αρθρα