Τη «σοσιαλιστική άνοιξη» ονειρεύεται μέσω της Δημοκρατικής Αριστεράς ο διαφημιστής, Γιάννης Κακουλίδης, ζητώντας την ψήφο των Πειραιωτών.  Σύμφωνα με δημοσίευμα  της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα», ο κ. Κακουλίδης, ο οποίος δημιούργησε στην αγορά «μαύρη τρύπα» πάνω από 30 εκατ. ευρώ με την εταιρεία UpSet!, εξακολουθεί και ασχολείται με τις επιχειρήσεις μέσω της νέας εταιρεία SOHO Square παρά την επιθυμία του να ασχοληθεί με τη πολιτική. 

Οι συμπτώσεις μεταξύ των δύο σχημάτων είναι πολλές. Καταρχάς, τη συμμετοχή του- έστω και έμμεσα- στο νέο σχήμα σηματοδοτεί η κόρη του Δήμητρα, η οποία έχει κομβικό ρόλο και συνεχή παρουσία στη SOHO Square,  για τη δημιουργία της οποίας, ο κ. Κακουλίδης πίεσε προσωπικά σε όλους τους τόνους τους βασικούς μετόχους του νέου σχήματος.

Κατά δεύτερον, οι εταιρείες Seat, Neoset, Κορρές και Public μέσα σε ένα βράδυ πέρασαν από τη μια επιχείρηση στην άλλη. Συγκεκριμένα,  η UpSet! το 2010 υπέγραψε συμφωνία με την εταιρεία Seat, το 2009 με την Κορρές και τον Απρίλιο του 2011 με τα Public. Ξαφνικά, με το άνοιγμα του νέου σχήµατος και την παράλληλη πτώση της εταιρείας του Γιάννη Κακουλίδη, όλες οι παραπάνω εταιρείες μετακινήθηκαν στη SOHO.

Μια άλλη σύμπτωση είναι πως όσοι καθημερινά γυρίζουν στην περιοχή της Κηφισιάς όπου η τελευταία εταιρεία εδρεύει, και ειδικότερα στην οδό Αντωνοπούλου 3, βλέπουν διαρκώς τον Γιάννη Κακουλίδη να μπαινοβγαίνει.

Τέλος, καθημερινά εκτός από τον κ. Κακουλίδη, στα γραφεία της SOHO βρίσκεται και η κόρη του, ενώ σημαντικό ρόλο στη νέα εταιρεία έχει και ένα άλλο πρώην στέλεχος της UpSet!. Πρόκειται για τη διευθύντρια της SOHO, Γιόλα Γύφτουλα.


Πηγή: Πρώτο Θέμα