Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Ηρώ Διώτη εξέφρασε την πλήρη αντίθεση της παράταξής της στις ιδιωτικοποιήσεις δημοσίων οργανισμών σε συνάντηση που είχε με εκπροσώπους εργαζομένων του ΟΣΕ. Η κ. Διώτη εξέφρασε πλήρη σε όλα τα σενάρια «ξεπουλήματος» τού Οργανισμού και υποστήριξε ότι «όταν η κυβέρνηση μιλά για "εξυγίανση", υπονοεί τη διάλυση ήδη υγιών δημοσίων επιχειρήσεων» ζητώντας να μην «να μην προχωρήσει καμία ιδιωτικοποίηση δημόσιων επιχειρήσεων».

Επιπλέον, ανέφερε ότι τα ελλείμματα στον ΟΣΕ προέκυψαν, κυρίως, γιατί χρεώθηκε ο ΟΣΕ το κόστος δανεισμού για δημιουργία των υποδομών του, ενώ σε όλες τις χώρες οι υποδομές επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό, καθώς, επίσης, και ότι ο Οργανισμός εμφανίζει θετικό πρόσημο στα λειτουργικά του αποτελέσματα, τα οποία προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) φτάνουν, για το 2011, τα 25,1 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, σημείωσε ότι το μοντέλο που επιχειρείται σήμερα να εφαρμοστεί «έχει αποδειχθεί πανευρωπαϊκά αποτυχημένο» και παρέπεμψε σε παραδείγματα προηγμένων χωρών της Ευρώπης, όπου, ενώ -όπως συμπλήρωσε- επιχειρήθηκε ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων «αποτύχανε και πλέον, σήμερα, έχουν δημόσιο χαρακτήρα».

Οι εργαζόμενοι υποστήριξαν ότι ο σιδηρόδρομος σήμερα δεν παράγει ελλείμματα και ότι η κυβέρνηση θα πρέπει, αντί να επιχειρεί την εκποίησή του, να τον χρησιμοποιήσει ως μοχλό ανάπτυξης.

Ακόμη, ανέφεραν ότι βασικές παράμετροι για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός, είναι η αξιοποίηση του υφισταμένου προσωπικού του ΟΣΕ για την ταχύτερη ολοκλήρωση των έργων εκσυγχρονισμού του κεντρικού άξονα, η επιθετική είσοδος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις εμπορευματικές μεταφορές, για αύξηση των εσόδων, καθώς και η αναβάθμιση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών στους επιβάτες τού τρένου.