Την ανάγκη μίας στενής και μόνιμης συνεργασίας ανάμεσα στον ΟΣΕ και τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης, ώστε να δημιουργηθούν οι συνθήκες εκείνες, που θα ευνοήσουν τις συνδυασμένες μεταφορές και θα αναβαθμίσουν, τόσο το ρόλο του λιμανιού, όσο και του σιδηροδρόμου στη Θεσσαλονίκη, επισήμανε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Σπύρος Βούγιας, σε συνάντηση που είχε με τη διοίκηση του ΟΛΘ, στις εγκαταστάσεις του Οργανισμού.

«Το νομοσχέδιο που κατατίθεται στη Βουλή αναβαθμίζει το ρόλο των σιδηροδρόμων και στον εμπορευματικό τομέα. Στη Θεσσαλονίκη οι προοπτικές είναι πολύ μεγάλες και η συνδυασμένη μεταφορά, που θα στηρίζεται πάνω στην ανάπτυξη του λιμανιού και του ΟΣΕ, θα ενισχύσει σημαντικά την οικονομική ανάπτυξη της πόλης και της ευρύτερης περιοχής», ανέφερε.

Όπως εξήγησε, παράλληλα με το κομβικής σημασίας έργο επέκτασης του 6ου προβλήτα, που βρίσκεται στη φάση της δημοπράτησης, άμεσα μπορεί να προωθηθεί, με τη συνεργασία ΟΛΘ- ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η δημιουργία σύγχρονου κέντρου διαχείρισης εμπορευμάτων, το οποίο θα εξυπηρετεί το λιμάνι, αναδεικνύοντας το παράλληλα ως κέντρο συνδυασμένων μεταφορών.

Όσον αφορά στην επιλογή του χώρου ο κ.Βούγιας τάχθηκε υπέρ μίας λύσης, που θα προωθεί την κατασκευή του κέντρου σε εύλογο χρονικό διάστημα, ώστε να λειτουργήσουν συνθήκες ανταγωνιστικές σε σχέση, τόσο με άλλα λιμάνια και κέντρα logistics που λειτουργούν ήδη στο εξωτερικό, όσο και με το μεγάλο εμπορευματικό σταθμό στο Θριάσιο Πεδίο, που έχει μπει σε τροχιά υλοποίησης.

Ο κ. Βούγιας δεσμεύθηκε για την επίλυση προβλημάτων, που σχετίζονται με τις σιδηροδρομικές μεταφορές στο λιμάνι (εξυπηρέτηση λιμανιού με τροχαίο υλικό, συντήρηση των σιδηροδρομικών γραμμών μέσα στο λιμάνι κ.λπ.).

Παράλληλα, ο κ.Βούγιας συνεχάρη τη διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ για την απομάκρυνση των ιδιωτικών αυτοκινήτων από τους χώρους του 1ου προβλήτα του λιμανιού, εκφράζοντας την υποστήριξή του σε παρεμβάσεις, οι οποίες θα έκαναν το χώρο αυτό ακόμη πιο προσβάσιμο στο κοινό και τους περιπατητές.

Τέλος, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη διαβεβαίωση της διοίκησης του ΟΛΘ, ότι προτίθεται να στηρίξει την πρόταση του υπουργείου Μεταφορών για τη λειτουργία θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας στο Θερμαϊκό, αφενός συμβάλλοντας στη δημιουργία των αναγκαίων υποδομών (στάση), αφετέρου συνεργαζόμενη με την τοπική αυτοδιοίκηση, ώστε οι πολίτες της Θεσσαλονίκης να αγκαλιάσουν το εγχείρημα.