Ιδιαίτερα αιχμηρός ήταν ο γ.γ. του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος Νίκος Νικολόπουλος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου για τις συνεχείς αυξήσεις των ειδικών φόρων κατανάλωσης.

«Αν δε, θέλουν κάποιοι να βρουν απαράδεκτες αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων ας πάνε στις συνεχείς αυξήσεις των ειδικών φόρων κατανάλωσης που επιβάλει το κράτος με αποκορύφωμα την πρωτοφανή αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης του πετρελαίου θέρμανσης μέσα σε 18 μήνες, από τον Απρίλιο του 2011 μέχρι τον Οκτώβριο του 2012, κατά 1471%! Το αποτέλεσμα είναι να παγώσει όλη η Ελλάδα, να μειωθούν τα δημόσια έσοδα να αυξηθεί το λαθρεμπόριο του ναυτιλιακού πετρελαίου και οι νόμιμοι βενζινοπώλες να φυτοζωούν και να κλείνουν τα πρατήρια. Αυτή είναι η αλήθεια επισημαίνουν οι πλέον αρμόδιοι καθώς για να ολοκληρωθεί το σχέδιο της πάταξης του λαθρεμπορίου χρειάζεται ο έλεγχος των διακινούμενων καυσίμων να επεκταθεί σε όλη τη διαχειριστική αλυσίδα τους δηλαδή στα διυλιστήρια και ειδικά στα βυτιοφόρα καθώς και σε άλλες εγκαταστάσεις που εμπορεύονται υγρά καύσιμα», τόνισε

Σε έγγραφο πάντως που απέστειλαν οι εκπρόσωποι των πρατηριούχων προς τα υπουργεία Οικονομικών και Ανάπτυξης εντοπίζουν το πρόβλημα της καθυστέρησης στο κομμάτι της χρηματοδότησης.

«Αν δεν εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, είναι αδύνατον να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα εγκατάστασης των συστημάτων τόσο σε Αττική-Θεσσαλονίκη, όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα, αφού το κόστος ξεκινά από τα 15.000 ευρώ και πάνω», αναφέρουν οι ομοσπονδίες των πρατηριούχων (ΟΒΕ και ΠΟΠΕΚ).