Το γερμανικό περιοδικό Focus στην ηλεκτρονική του έκδοση αναλύει τους λόγους για τους οποίους αποχώρησε από την τρικομματική κυβέρνηση ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ. «Είναι πολύ πιο βαθείς από την ΕΡΤ» αναφέρει το δημοσίευμα.

Κάνοντας εκτενή αναφορά στην πολιτική κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην Ελλάδα το τελευταίο δεκαπενθήμερο, το γερμανικό περιοδικό αποφαίνεται πως οι λόγοι αποχώρησης της ΔΗΜΑΡ από τον κυβερνητκό συνασπισμό «είναι πολύ πιο βαθείς από την ΕΡΤ» και αφορούν, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει «μια πολιτική και οικονομική άβυσσο».

«Πριν μερικά χρόνια οι Ρώσοι έδιναν 5 δις για τις συγκεκριμένες επιχειρήσεις. Ξαφνικά έκαναν πίσω για το 1 δις...Οι Ρώσοι εξέλαβαν σαν προσβολή την προτεραιότητα που έδωσε ο Σαμαράς για την ιδιωτικοποίηση της ΔΕΣΦΑ στην κρατική εταιρεία του Αζερμπαιτζάν αποκλείοντας την Gazprom. Εξάλλου δεν ήταν διατεθειμένοι να δεχθούν τα βουνά από τους απλήρωτους λογαριασμούς των μεγάλων ιδιωτικών επιχειρήσεων στην ΔΕΠΑ» γράφει.

Παράλληλα, γίνεται "ακτινογραφία" της πρώην τρικομματικής- νυν δικομματικής Κυβέρνησης, σύμφωνα με την οποία, ο κ. Κουβέλης ήταν δυσαρεστημένος και γιατί ο Πρωθυπουργός δεν τον συμπεριλάμβανε στο πλάνο της "ανάκαμψης" της χώρας λειτουργώντας μονομερώς. Αναφορά γίνεται και στους χειρισμούς του Αντώνη Μανιτάκη αλλά και στην απροθυμία των γαλάζιων υπουργών να συνεπικουρήσουν στην Διοικητική Μεταρρύθμιση αρνούμενοι να παραδώσουν λίστες για απολύσεις.



 

TAGS