current views are: 1

27 Ιουνίου 2013
Δημοσίευση17:19

Δημιουργία Ξανά: Η εικονική κυβερνητική πραγματικότητα

Για «εικονική κυβερνητική πραγματικότητα» κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η «Δημιουργία Ξανά» πραγματοποιώντας επίθεση προς τους κυβερνητικούς εταίρους.

Δημοσίευση 17:19’
αρθρο-newpost

Για «εικονική κυβερνητική πραγματικότητα» κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η «Δημιουργία Ξανά» πραγματοποιώντας επίθεση προς τους κυβερνητικούς εταίρους.

Για «εικονική κυβερνητική πραγματικότητα» κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η «Δημιουργία Ξανά» πραγματοποιώντας επίθεση προς τους κυβερνητικούς εταίρους.
 
«Διπλό το χτύπημα χθες:
 
Α. Ο νέος αντιπρόεδρος της κυβέρνησης κος Βενιζέλος καυχάται για τις μοναδικές επιδόσεις της κυβέρνησης στη μείωση του λογιστικού ελλείμματος! Γιατί δεν εξηγεί στον κόσμο την προέλευση αυτής της μείωσης; Μειώθηκαν σπατάλες; Καταργήθηκαν άχρηστοι κρατικοί φορείς; Όχι βέβαια! Απλώς το κράτος δεν πληρώνει τις υποχρεώσεις του! (Στα δημόσια λογιστικά το έλλειμμα υπολογίζεται από τη διαφορά μεταξύ ταμειακών εισροών και εκροών.) Σκορπίζει αναρίθμητα φέσια στην αγορά την ίδια στιγμή που οι κρατικές εισπράξεις βρίσκονται σε ελεύθερη πτώση. Και κλέφτες και ψεύτες! Καταστρέφεται η αγορά για να περηφανεύεται ο Βενιζέλος!

Β. Ο Πρωθυπουργός κος Σαμαράς κάλεσε στο γραφείο του εκπροσώπους εταιρειών κινητής τηλεφωνίας και μαζί με τον κο Χατζηδάκη είχαν το θράσος να παρουσιάσουν ως αναπτυξιακή επένδυση μια ιδιωτική απόφαση συγχώνευσης τηλεπικοινωνιακών δικτύων, με προφανή στόχο την περικοπή δαπανών! Ας κάνουν ό,τι νομίζουν οι εταιρείες αν δεν παραβαίνουν τις αρχές του ελεύθερου ανταγωνισμού. Όμως, να μην μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα ο Πρωθυπουργός και ο Υπουργός ανάπτυξης. Καμιά νέα θέση εργασίας δεν δημιουργείται. Θέσεις εργασίας (κι όχι όλες) μεταφέρονται από τις μητρικές εταιρείες στην νέα κοινή, κι αυτό είναι όλο! Άλλωστε, αίτιο της συγχώνευσης είναι η ύφεση και η συρρίκνωση της αγοράς!» αναφέρεται.
 
«Δεν χρειάζεται η χώρα επικοινωνιακά τεχνάσματα. Εκσυγχρονισμό χρειάζεται. Κι αυτός δεν γίνεται με παλιομοδίτικα κόλπα, ούτε καν στον τομέα της Επικοινωνίας!» προσθέτει η «Δημιουργία Ξανά».


σχετικα αρθρα